וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלמיד בתיכון באבו גוש תקף מורה עם אגרופן - הלימודים הופסקו

עודכן לאחרונה: 23.1.2023 / 15:37

התלמיד נעצר לאחר שהמורה נזקק לטיפול ואושפז בבית החולים. בכליו נמצא גם גז פלפל. בעקבות המקרה, ארגון המורים השבית את הלימודים היום ומחר. בד בבד, הכנסת דנה באלימות במערכת החינוך: "מי שהולך להיות מורה - צריך לנשק לו את הרגליים, תנו גיבוי למורים"

תיכון עירוני א', חיפה. שלומי גבאי
ארגון המורים השבית את הלימודים באופן מיידי והודיע שהם לא יתקיימו גם מחר. בית ספר תיכון/שלומי גבאי

תלמיד בתיכון באבו גוש נעצר היום (שני) בחשד שתקף מורה במהלך הלימודים. בעקבות התקיפה, המורה נזקק לטיפול רפואי ואושפז בבית החולים. בכליו של התלמיד נמצאו אגרופן וגז פלפל. בעקבות המקרה ארגון המורים השבית את הלימודים באופן מיידי והודיע שהם לא יתקיימו גם מחר.

בד בבד, ועדת החינוך בכנסת דנה היום באלימות במערכת החינוך. יו"ר הוועדה, חבר הכנסת יוסף טייב, אמר בדיון כי "אני מצפה ממשרד החינוך להוביל מדיניות למיגור האלימות ולתקצב את התוכנית בבסיס התקציב השנתי".

אילוסטרציה. ShutterStock
בכליו של התלמיד נמצאו אגרופן וגז פלפל. אגרופן/ShutterStock

"חינוך זה לא רק מה שהתלמידים מקבלים בכיתה. כשהם פוגשים אלימות בכביש, בקופת החולים, ברשתות החברתיות, אפילו פה בכנסת - איזו דוגמא אישית אנחנו נותנים להם? אסור להתעלם מזה. אסור לפחד מזה", אמרה שרת החינוך לשעבר ח"כ יפעת שאשא-ביטון. "יש לדבר על זה ולפתח שיח בכל הגזרות. יש מנהלים שפוחדים להעלות את הנושא על סדר היום מהפחד שיאשימו אותם בכישלון".

ח"כ יסמין פרידמן מיש עתיד: "הבעיה מתחילה כשקוראים לבן שלנו נסיך, כך הם חושבים שהם נסיכים וכולם נתינים שלהם. אנחנו מגדלים דור מפונק. גם הבן שלי מפונק. כשהמורה נכנס - צריך לקום לכבודו. מי שהולך להיות מורה - צריך לנשק לו את הרגליים. תנו גיבוי למורים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully