וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהגת שיכורה פוצצה בית בשווי מיליוני דולרים - ותובעת את הבר שסיפק לה אלכוהול

25.1.2023 / 23:52

מישהי פה מחפשת אשמים בכוח: אישה שנהגה בשיכרות, פוצצה בית וגרמה לנזקים בשווי 15 מיליון דולר תובעת כעת את המקום שהגיש לה אלכוהול ונתן לה לעלות על הכביש

אישה תובעת את הבר שהגיש לה אלכוהול לאחר שורשעה בנהיגה בשכרות ופיצוץ של בית בשווי 10 מיליון דולר/CTV NEWS

אישה קנדית גרמה לנזקים בשווי של כ-15 מיליון דולר לאחר שנהגה בשכרות, התנגשה בבית וגרמה לפיצוץ עז שמוטט את הבית והביא לגל של שריפות בשכונה. כעת היא תובעת את אולם ההופעות בו בילתה לפני כן כייון שלטענתה הוא סיפק לה משקאות אלכוהוליים ונתן לה לעלות על הכביש - על אף שבעובדים הבחינו במצבה וידעו שהיא לא צריכה לנהוג.

התאונה הקשה אירעה באוגוסט 2019 כשדניאלה לייס, בת ה-26, נהגה הביתה מהופעה של מרילין מנסון באולם גני באדווייזר שבעיר לונדון שבאונטריו, קנדה, כך דיווחה רשת CBC. לאחר ששתתה במופע ועלתה על ההגה שיכורה, לייס התרסקה עם הפורד פיוז'ן שלה - הרשום על שם אביה - לתוך בית לבנים ברחוב וודמן אייב 450, קרעה צינור גז וגרמה לפיצוץ אדיר שמוטט את הבית ופצע שבעה אנשים. הפיצוץ גרם ללהבות שהתפשטו לארבעה בתים סמוכים - ודיירי השכונה כולה נאלצו להתפנות, בשל סגירת שירותי הגז והמים באזור. בסך הכל, לפי הדיווחים, הפיצוץ גרם לנזקים בשכונה המוערכים בשווי של בין 9.8 ל-14.7 מיליון דולר.

"הנזק הכספי של מעשיה של גב' לייס הוא עצום, עם אומדן כולל הנושק ל-15 מיליון דולר", אמר השופט ג'ורג' אורסיני בבית המשפט. הקורבנות של התאונה כללו גם שני שוטרים ושני כבאים שסבלו מפציעות רבות שספגו במהלך כיבוי האש.

אישה תובעת את הבר שהגיש לה אלכוהול לאחר שורשעה בנהיגה בשכרות ופיצוץ של בית בשווי 10 מיליון דולר. City of London, Ontario; CTV News, צילום מסך
דניאלה לייס תובעת את הבר שהגיש לה אלכוהול לאחר שורשעה בנהיגה בשכרות ופיצוץ של בית בשווי 10 מיליון דולר/צילום מסך, City of London, Ontario; CTV News
אישה תובעת את הבר שהגיש לה אלכוהול לאחר שורשעה בנהיגה בשכרות ופיצוץ של בית בשווי 10 מיליון דולר. City of London, Ontario; CTV News, צילום מסך
הנזק שגרמה לו/צילום מסך, City of London, Ontario; CTV News

לייס הודתה לאחר מכן בארבעה סעיפי נהיגה לקויה ובשנת 2021 נגזר עליה עונש מאסר של 3 שנים. עם זאת, כדי להתמודד עם הנזק הכלכלי, היא ואביה שון לייס, הגישו תביעה נגד שירותי ההסעדה של האולם שסיפק לה את האלכוהול, Ovations Ontario Food Services, שלטענתה גם הם אחראיים לנזק שנגרם.

בתביעה שלה נטען שעובדי המקום "גירשו את לייס מהאולם במקום לנקוט בצעדים כדי להבטיח שהיא לא תנהג הביתה". בנוסף, לייס טענה כי עובדי Ovations הגישו לה אלכוהול בעודם מודעים לכך שהייתה שיכורה והאשימה אותם בהעדפת "רווח על בטיחות" וכי הנזק שנוצר "נגרם (או זכה לעידוד) עקב הרשלנות והפרת חובתם המקצועית" של עובדי הבר. אך אחת מהטענות הללו לא הוכחה עד כה.

עוד שיכורה

שלחה לחברים סלפי שלה שיכורה - ופספסה דבר מזעזע

לכתבה המלאה

כפיצוי, התובעים מאמינים שמפיץ האלכוהול אחראי ל"סכומי פסק דין כלשהם" הנובעים מתביעות מרובות של בית המשפט שנגבו נגדם על ידי קורבנות שדרות וודמן. כלומר, אם צמד האבות והבת ידרשו לשלם סכום כלשהו, אז הם יהיו "זכאים לתרומה ופיצויים מהאולם". עד כה לא הוגש כתב הגנה מטעם בעלי האולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully