וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר שיכור התעורר באמצע הלילה להשתין וגילה שהוא קבור בארון

21.8.2022 / 23:51

ויקטור אלברס הוזמן על ידי חבר לטקס מסורתי בבוליביה. אלא שמסתבר הוא הוקרב כקורבן והצליח בדרך נס לצאת מהארון כשהוא מכוסה במלט

גבר שיכור שנקבר בחיים/Twitter

גבר בן 30 מבוליביה נקבר בעודו בחיים כשהוא שתוי לגמרי. הוא הבין את זה רק באמצע הלילה כשהוא התעורר כדי להשתין ואז מצא את עצמו בתוך ארון קבורה. ויקטור אלברס הוזמן לטקס מיוחד, שנערך במסגרת "פסטיבל לאמא אדמה" שנוהגים לערוך ילידי מדינות מסויימות בדרום אמריקה. מה שאלברז לא ידע זה שהוא נבחר מבעוד מועד כקורבן עבור הטקס, כשבסופו הוא נקבר חי בארון עם מכסה זכוכית.

לדבריו הוא הוא הוזמן על ידי חבר ושתה איתו כמה בירות, "יצאנו לרקוד, אני לא זוכר הרבה מעבר לזה. הדבר היחיד שאני זוכר הוא שחשבתי שאני במיטה שלי כשקמתי כדי להשתין ולא יכולתי לזוז יותר", סיפר ויקטור. כאשר ניסיתי לדחוף את הארון קבורה הצלחתי בקושי לשבור את הזכוכית, שדרכה החל להיכנס לכלוך והצלחתי לצאת החוצה. קברו אותי".

הוא הצליח כאמור לצאת מהארון וביקש עזרה מהאדם הראשון שהוא פגש. הוא הובא לתחקור בתחנת המשטרה, כאשר על פי הדיווחים הוא נמצא באל אלטו, העיר השנייה בגודלה בבוליביה. אך הוא מאידך טוען שהטקס בו השתתף היה בכלל באצ'אצ'י, עיר בקרבת נהר טיטיקאקה, 80 קילומטר מזרחית לאל אלטו.

בפסטיבל "אמא אדמה" המשתתפים מודים לפצ'אמאמה, אלת האדמה והפוריות, שם הם נותנים מנחות, המכונות גם 'סולו', לכדור הארץ. מספר שבטים ילידי בוליביה מאמינים שהאלה 'פותחת את פיה' לקבלת המנחות בחודש אוגוסט, והם נותנים לה כל דבר אפשרי, מבעלי חיים ועד לעוברים של כבשים, כמו גם עלי קקאו וממתקים. יש האומרים שטקסים קדומים בהן מוגשים לאלה מנחות של בני אדם עדיין מתבצעים בסתר. אלברז מאמין שחלק מהמשתתפים בפסטיבל קברו אותו בחיים כ"סולו", והקריבו אותו לאמא אדמה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

אלכס מאגני, מי שמצא את ויקטור, טוען שראשו היה מכוסה במלט, מה שאומר שאלו שניסו "להקריב אותו", ניסו לקבור אותו תחת הבטון כדי שלא יוכל לצאת. אם העובדה שניסו לקבור אותו בחיים לא הייתה מספיק גרועה, אלברז טען שחוקרי המשטרה באל אלטו בכלל לא האמינו לסיפור שלו. "הם היו בטוחים שאני שיכור", הוא אמר לתקשורת. "הייתי מלא בשברי זכוכיות, כל הגוף שלי כאב ובקושי הצלחתי ללכת. למרות זאת, הצלחתי להגיע לתחנת המשטרה, ומה הם אמרו לי? 'אתה שיכור. תחזור לפה כשלא תהיה שיכור'". עד כה לא דווח על מעצרים בפרשה הביזארית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully