וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטניה: צו הרחקה לצעירה שסימסה והתקשרה לבן זוגה לשעבר מאות פעמים

עודכן לאחרונה: 22.1.2023 / 14:17

לבת ה-28 נאסר ליצור קשר עם בן זוגה לשעבר בכל דרך למשך 18 חודשים, במהלכם תבצע עבודות שירות ותעבור שיקום. אחרי שמערכת היחסים שלהם, שארכה כמעט שנתיים, נגמרה, היא שלחה הודעות בהן שאלה מדוע הוא לא מדבר איתה, כתבה שהיא אוהבת אותו - ואף הגיעה לביתו והשאירה מתנות

אילוסטרציה שינה מיטה אישה סמארטפון טלפון סמס SMS. ShutterStock
אישה מסמסת, אילוסטרציה/ShutterStock

לאישה בבריטניה הוצא צו הרחקה, אחרי שלפי הדיווחים שלחה לבן זוגה לשעבר יותר מ-150 הודעות סמס ביום והתקשרה אליו יותר מ-1,000 פעמים, במטרה לחזור למערכת היחסים שלהם.

למישל פלטון בת ה-28 נאסר ליצור קשר עם בן זוגה לשעבר, ריאן הארלי, בכל דרך למשך 18 חודשים, במהלכם תבצע עבודות שירות ותעבור שיקום במשך 30 יום. הצעירה, תושבת צ'שייר, טענה שהיא רוצה ליצור קשר עם הארלי ולחדש את מערכת היחסים שלהם, שנמשכה כמעט שנתיים. זאת, על אף שבן זוגה לשעבר הבהיר שהוא לא רוצה שום קשר איתה.

סנגורו של הארלי הבהיר כי ההודעות, שנשלחו בין 15 בפברואר ל-26 בפברואר אשתקד, לא היו בעלות אופי מאיים או פוגעני. "היא הצהירה שהיא אוהבת את הארלי, שהיא נפגעה מכך שמערכת היחסים ביניהם נגמרה ושהיא לא רוצה להמשיך לחיות יותר", אמר. "היא שלחה תמונות של עצמה ואמרה שהוא שייך לה". על אף שהארלי הבהיר לבת זוגו לשעבר שהוא רוצה להמשיך הלאה, היא המשיכה לשאול אותו מדוע הוא לא מדבר איתה, לכתוב לו שהיא אוהבת אותו ולשאול אותו מתי הם נפגשים. היא אף הגיעה לביתו ללא הזמנה והשאירה מתנות על מפתן הבית.

עורך הדין שמייצג את פלטון אמר שבן זוגה לשעבר שבר את אחת מאצבעותיה במהלך ויכוח, במהלכו היא בעטה לו במפשעה. אחרי ששכנעה אותו לא ללכת לבית החולים, הארלי ניתק קשר עם פלטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully