וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא התכוונתי לפגוע": הורשעה תומכת הליכוד באיומים על משפחת בנט

עודכן לאחרונה: 25.1.2023 / 10:42

הסדר טיעון נחתם עם אילנה ספורטה, ששלחה מכתבי איום שאליהם צירפה קליעים, לבני משפחת בנט שהסכימו להסדר. ספורטה התנצלה והודתה בפני בית המשפט: "צר לי שהכחשתי בחקירה, אבל הרבה גורמים השפיעו עליי שלא להודות"

אילנה ספורטה הואשמה שסחטה באיומים את בנט/צילום: יותם רונן

בית משפט השלום בכפר סבא הרשיע היום (חמישי) את אילנה ספורטה בעבירת איומים נגד בני משפחתו של ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט. בית המשפט הרשיע על בסיס הסדר טיעון שהושג בין הפרקליטות לספורטה בכך שתורשע בסעיף איומים ויוסרו עבירות של החזקת ונשיאת תחמושת מכתב האישום.

מכתב ששלחה אילנה ספורטה החשודה באיומים כלפי רה"מ ומשפחתו. ללא, מערכת וואלה
המכתב ששלחה ספורטה למשפחת בנט/מערכת וואלה, ללא

ההסדר נחתם על דעתה של משפחת בנט. ספורטה המיוצגת על ידי עורך דין ירון פורר הודתה בפני בית המשפט במיוחס לה בכתב האישום המתוקן ואמרה: "מעולם לא התכוונתי לפגוע בשערה משיערת ראשם של משפחת בנט. צר לי שהכחשתי בחקירה, אבל הרבה גורמים השפיעו עליי לא להודות - כולל עורך הדין שלחץ אותי לפינה. מביעה צער וחרטה".

ספורטה תישלח לתסקיר ומבחן ולאחריו יתקיים דיון טיעונים לעונש. ההערכה היא כי הפרקליטות תבקש לגזור על פעילת הליכוד 9 חודשי מאסר.

עוד בוואלה!

"גילת הנוכלת, בנט תתפטר": פרטים חדשים מחקירת מכתב האיומים

לכתבה המלאה

חקירת המקרה נפתחה עם הגעת מכתב האיומים הראשון, שהגיע ב-25 באפריל, אליו צורפו שני כדורים חיים ואיומים ברצח שמוענו לבנו של ראש הממשלה, יוני בנט וגם לאשתו גילת. המכתב השני הגיע ב-28 באפריל והפתיע את החוקרים, אז הבינו שמדובר באירוע חמור ולקחו בחשבון כי לשולח המכתבים יש גישה לתחמושת ויכולת לממש את האיום. באחד המכתבים נכתב: "זה הכדור שיפגע וינטר את גילת שלך הנוכלת או אותך נפתלי בנט נוכל, תתפטר עצה לך".

המשטרה נעזרה במעבדות מז"פ וגרפולוגים שהצליחו להצליב את כתב היד שהופיע במכתבי האיומים עם כתב היד של ספורטה. במסגרת החקירה, במשטרה אספו מכתבים שונים ששלחה בעבר ספורטה לנבחרי ציבור, אותם נהגה לשלוח במחאה על נושאים שונים בסדר היום. אחד מהמוענים בעבר היה היועמ"ש לשעבר אביחי מנדלבליט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully