וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בונקר בארון בגדים: המשטרה איטלקית מצאה מחבוא נוסף של מנהיג המאפיה

עודכן לאחרונה: 19.1.2023 / 12:12

במקום המחבוא הראשון של מטאו מסינה דנארו לא התגלו כלי נשק - אך כן נמצאו בשמי יוקרה, רהיטים יקרים, בגדי מעצבים, נעליים ותכשיטים, כמו גם קבלות ממסעדות יוקרה וגלולות לחיזוק כוח הגברא

בווידאו: איטליה: ראש המאפיה מתאו מסינה דנרו נעצר/רויטרס

מקום מחבוא שני של המאפיונר המבוקש ביותר באיטליה, מטאו מסינה דנארו, התגלה מאחורי ארון הבגדים שהתחתית שלו ניתנת להזזה, כך הודיעה המשטרה האיטלקית. הבונקר החמוש שנחשף נמצא בבית המרוחק כ-300 מטר ממקום המחבוא הראשון של מנהיג המאפיה בעיר קמפובלו די מזרה בסיציליה, על פי דיווח של רשת BBC.

מסינה דנארו נעצר ביום שלישי במרפאה פרטית בבירת סיציליה פלרמו, שבה עבר טיפולי סרטן תחת שם בדוי, אנדראה בונפידי. המשטרה ניסתה ללכוד אותו 30 שנה, אך הוא הצליח להתחמק מהרשויות - עד השבוע. השם הבדוי עורר את החשד של המשטרה כשזאת הבינה שזה השם של אחינו של בוס המאפיה לאונרדו בונפידי, שהלך לעולמו.

מיפוי טלפונים שביצעה המשטרה הראה כי הטלפון הסלולרי של בונפידי האמיתי לא נמצא בפלרמו ב-2020-2021, כשאותו אדם השתמש בשמו בביקוריו במרפאה.

המשטרה האיטלקית במקום המבחא של מטאו מסינה דנארו. רויטרס
שוטרים שומרים על ביתו של מסינה דנארו/רויטרס
מקום המחבוא של מטאו מסינה דנארו בסיציליה. רויטרס
המשטרה מגיעה לעצור את מסינה דנארו/רויטרס
מקום המחבוא של מטא מסינה דנארו בסיציליה. רויטרס
בית צנוע. המחבוא הראשון של מסינה דנארו/רויטרס
הכלא שבו מוחזק ראש המאפיה מטאו מסינה דנארו. רויטרס
כלא שמור. הבית החדש של מסינה דנארו/רויטרס

פרטים נוספים על אורח חייו של מסינה דנארו החלו להתגלות אחרי מעצרו. בין השאר, נחשף כי הוא חי בבית צנוע בקמפובלו די מזרה, המרוחקת 116 ק"מ מפלרמו ושמונה קילומטרים בלבד מעיר הולדתו של מסינה דנארו, קסטלווטרנו. שכן אמר לערוף טלוויזיה איטלקי כי ראה אותו פעמים רבות, והשניים נהגו לברך זה את זה כשנפגשו.

המשטרה לא מצאה כלי נשק במקום המחבוא הראשון, על פי דיווחים ראשוניים, אך כן מצאה בשמי יוקרה, רהיטים יקרים, בגדי מעצבים, נעליים ותכשיטים, כמו גם קבלות ממסעדות יוקרה וגלולות לחיזוק כוח הגברא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully