וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החייל שהותקף בת"א נחקר; המשטרה: "תקף קטין, הפיל אותו לרצפה ובעט בו"

עודכן לאחרונה: 18.1.2023 / 16:57

לאחר שנעצרו שבעה נערים בחשד לתקיפה ופציעה של החייל אוריאן בניאן בגינה ציבורית ברמת אביב ג', הודיעה היום המשטרה כי לאחר בדיקה התגלה כי בניאן תקף את אחד הנערים לפני שהותקף בעצמו. סנגורו של הנער העצור: "הוא הגן על עצמו, החייל לא טלית שכולה תכלת"

החייל אוריאן בניאן, שהותקף על ידי נערים בגינה בצפון תל אביב, נחקר היום (רביעי) במשטרה. המשטרה הודיעה מהחקירה עלה כי לפני שהותקף, תקף בניאן את אחד הנערים בעצמו, "הפיל אותו לרצפה ובעט בו". מהמשטרה נמסר כי "החקירה טרם הסתיימה".

המקרה התרחש ביום שבת האחרון, כשבניאן ניסה להפריד קטטה בין נערים בשכונת רמת אביב ג'. לאחר שעזב את המקום, תפסו אותו נערים רעולי פנים שהגיעו עם אופניים חשמליים, הלמו בו וריססו אותו בגז מדמיע. לדבריו, התוקפים לא הסתפקו בכך, המשיכו וחשמלו אותו עם שוקר עד שנפל על הרצפה, חבטו בו - וחתכו את ראשו מצד לצד עם סכין יפנית. בניאן נפצע באורח בינוני ופונה לבית החולים לקבלת טיפול רפואי.

החייל שהותקף לאחר שהפריד בקטטה ברמת אביב. ינואר 2023. יח"צ, אתר רשמי
הפציעה של בניאן/אתר רשמי, יח"צ

עו"ד ליאור פנחס, שמייצג את הנער בן ה-14 שעצור מטעם הסנגוריה הציבורית: "הוא והמשפחה שלו מרוסקים לגמרי. המעצר גמר אותו. הוא נורמטיבי לחלוטין. אני מאמין שכשהחקירה תסתיים בשישי הוא ילך הביתה. הוא לא קשור לכל החבורה הזאת של הנערים. חבר אחד יצר איתו קשר לאחר שתקפו אותו שם, גם החייל לא טלית שכולה תכלת. הוא הגן על עצמו ולא מעבר. היו שם חברה מאוד מתוחכמים, גם אלה של החייל, שהם אנשים בגירים. אין ספק שהתוצאה מכוערת, אבל יש פה אכיפה בררנית ונבדוק אותה".

ככל הנראה כל חבורת התוקפים נתפסה. מלבד בן ה-14 העצור, שישה נערים נוספים נמצאים במעצר בית. התלמידים לומדים בבתי הספר אליאנס, תיכונט, וליידי דיוויס.

הבוקר הפגינו ההורים מול שער תיכונט. "כולנו עם משפחת החייל הפצוע, מקיימים שיח הורים ומבקשים לטפל באלימות", אמרו. "המחאה נמשכת והיא תימשך עד שנקבל תשובות. הורים, תלמידים ותושבים מודאגים - נעצור את הלימודים לשעה ונזעק את זעקת ההורים של אוריאן. נציף את בעיית האלימות בשכונה, בצופים, בבית ספר ונגבש תוכנית פעולה".

עוד בוואלה!

רק חשוד אחד בתקיפת החייל בת"א במעצר - והתושבים מודאגים: "ידענו שהם עבריינים"

לכתבה המלאה
החייל שהותקף לאחר שהפריד בקטטה ברמת אביב. ינואר 2023. לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
אוריאן בניאן/אתר רשמי, לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אתמול כתבה מנהלת בית הספר ליידי דיוויס להורים: "לצערנו הרב מאוד נודע לנו ברגעים אלה ,כי אחד מתלמידי בית הספר שלנו היה מעורב באירוע האלים מאוד שארע ביום ו' בשכונת רמת אביב ג'. (התלמיד והוריו יודעים). כידוע, בית הספר שלנו מגלה אפס סובלנות לאלימות ונוקט בכל אמצעי המניעה וההסברה על מנת להוקיע כל מעשה אלימות בבית הספר ומחוצה לו. במהלך הימים הקרובים נמשיך בעשייה החינוכית, בשיח עם התלמידים בליווי צוות הייעוץ ומחנכי הכיתות. נודה גם לכם ההורים אם תמשיכו את השיח עם ילדיכם בבית. הצוות החינוכי של בית הספר נכון לסייע ולתת מענה בהתאם לצורך באם יהא לתלמידים ולהורים כאחד. הננו מזועזעים מן הגילוי ויחד עם זאת מודעים לעובדה כי מרבית תלמידיו של בית הספר שלנו הינם נערים ונערות הראויים לכל הערכה על אישיותם והתנהגותם בבית הספר ומחוצה לו.
כל כך צר לנו כי התלמיד האחד גורם לכולנו עוגמת נפש כה גדולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully