וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרורות בלב באר שבע: אחרי הדקירות - ירי על המסעדה האהובה | תיעוד

עודכן לאחרונה: 18.1.2023 / 14:28

אלמונים ירו לעבר מסעדת "המקסיקני" שבמרכז העיר, וגרמו לנזק במקום. במשטרה בודקים אם קיים קשר לאירוע דקירה שהתרחש באזור יום קודם לכן. הירי במקום המרכזי מתרחש בקושי שבוע לאחר שהשר לביטחון לאומי הגיע לעיר במסגרת סיור בן יומיים בדרום, לשם הבטיח שישיב את המשילות

בווידאו: ירי לעבר מסעדת המקסיקני בבאר שבע/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אלמונים ירו הלילה (רביעי) לעבר מסעדת "המקסיקני", שנמצאת במרכז העיר באר שבע. בשעת הירי המקום היה סגור ולא נפצע איש, אך נגרם נזק למקום. יום לפני הירי התרחש באזור אירוע דקירה, ובמשטרה בודקים אם ישנו קשר בין המקרים.

האירוע, כמו רבים אחרים בנגב, מתרחש ימים ספורים לאחר סיור בן יומיים שהשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר בנגב במסגרת תפקידו. לפני כניסתו לתפקיד הבטיח כי ישיב את המשילות לאזור. "אני פה כדי להעביר את המסר שבאנו למשול", אמר בן גביר כשהחל את הסיור בבאר שבע. "יש מאבק. אני לא יכול לומר שזה ייפתר תוך יום-יומיים. השוטרים צריכים גיבוי תקציבי. אני דורש גם מהמשטרה לחתור למגע".

ירי לעבר מסעדת המקסיקני בבאר שבע. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
הירי במרכז באר שבע, הלילה/אתר רשמי, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

כבר באותו יום בו ירד בן גביר לנגב, התרחשו שורה של אירועי אלימות בערערה, בהם נורו שני בני אדם. התושבים ביישוב דרשו שהשר יעמוד בהבטחותיו: "מרגישים כמו במלחמה כבר כמה ימים, מחכים לבן גביר שיבוא לעשות פה סדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully