וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן גביר ירד לדרום: "דורש מהמשטרה לחתור למגע"; התושבים זועמים: "מרגישים במלחמה"

עודכן לאחרונה: 12.1.2023 / 18:06

קרב בין חמולות בערערה שבנגב מטיל אימה על התושבים, שדורשים מהשר לביטחון לאומי לעמוד בהבטחותיו: "מחכים שיבוא לעשות סדר". בתוך יממה אחת נורה ונפצע קשה סגן מנהל חטיבת הביניים ביישוב, ובן 42 נפצע בינוני. בן גביר: "באנו למשול, יש מאבק אבל זה לא ייפתר מהר"

בווידאו: בן גביר ירד לדרום/צילום: רוני כנפו

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר ירד היום (חמישי) לנגב, שם הוא עורך לראשונה סיור במסגרת תפקידו. לפני כניסתו לתפקיד הבטיח כי ישיב את המשילות לאזור, אולם רק ביממה האחרונה נורו שני בני אדם ביישוב ערערה במהלך קרב בין חמולות, שנמשך זה כמה ימים ביישוב. תושבי היישוב זועמים ודורשים כי יעמוד בהבטחותיו: "מרגישים כמו במלחמה כבר כמה ימים, מחכים לבן גביר שיבוא לעשות פה סדר".

"אני פה עד מחר כדי להעביר את המסר שבאנו למשול", אמר בן גביר שהחל את הסיור בבאר שבע. "יש מאבק. אני לא יכול לומר שזה יפתר תוך יום-יומיים. השוטרים צריכים גיבוי תקציבי. אני דורש גם מהמשטרה לחתור למגע".

סגן מנהל חטיבת ביניים בבית ספר בידוב נורה סמוך לסופר השכונתי ככל הנראה בהמשך לירי שנמשך בימים האחרונים ביישוב.

חשד לרצח בנצרת: בן 33 נורה למוות ברכבו, בן שנתיים נפצע קשה. 20 בדצמבר 2022. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, עיבוד תמונה
"מרגישים כמו במלחמה כבר כמה ימים". ניידת משטרה/עיבוד תמונה, שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

הגבר כבן ה-42 נפצע באורח בינוני במהלך קטטה בשכונה 2 בערערה אתמול. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים סורוקה בבאר שבע. לפי הודעת המשטרה, במהלך הפעילות להשלטת הסדר בקטטה נתפסו פריטי אמל"ח ונעצר חשוד במעורבות באירוע, שהובא בהמשך בפני בית המשפט.

בתשובה לשאלת וואלה!, האם לא היה כדאי לעשות סיור בערערה על רקע המהומות בה בימים האחרונים, השיב בן גביר שנמצא בבאר שבע, כי "אני מתחיל בבאר שבע ואגיע גם לרהט וערערה בהמשך. אני רוצה שיהיה סדר בכל מקום: אם ילדה נפגעת מירי ברהט זאת בעיה של כולם". בסיור ליווה אותו מפכ"ל המשטרה יעקב שבתאי וממ"ז דרום ניצב פרץ עמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully