וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאות חרדים מפגינים בירושלים; בן גביר למפכ"ל: לבדוק תיעודי אלימות משטרתית

עודכן לאחרונה: 15.1.2023 / 22:08

שוטרים חסמו את דרכם של המפגינים לחנות הסלולר בה ביקשו לפגוע. בתגובה, המפגינים דחפו את השוטרים, ריססו נגדם גז פלפל והשליכו ביצים לעברם. השוטרים פיזרו את המוחים באמצעים לפיזור הפגנות והדפו אותם. בן גביר ביקש משבתאי לקבל "תמונת מצב מלאה" של האירוע

אלפי חרדים מפגינים בירושלים נגד חנויות סלולר/דוברות משטרת ישאל

מאות חרדים הפגינו הערב (ראשון) בשכונת גאולה שבירושלים, מול חנות סלולר שמוכרת טלפונים לא כשרים. שוטרים שהגיעו למקום חסמו את דרכם של המפגינים לחנות, בה הם ביקשו לפגוע; בתגובה, המפגינים דחפו את השוטרים, ריססו נגדם גז פלפל והשליכו ביצים לעברם. השוטרים פיזרו את המוחים באמצעים לפיזור הפגנות והדפו אותם עם סוסים.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר פנה אל המפכ"ל קובי שבתאי, וטען כי ישנם תיעודים המציגים אלימות משטרתית כלפי המפגינים. בן גביר ביקש משבתאי לבדוק את הנושא ולקבל את פרטי האירוע ותמונת המצב המלאה מהמקום.

שוטר שנפגע מביצה במהלך הפגנת חרדים קיצונים בירושלים נגד חנויות סלולר לא כשר

15 בינואר 2023. ללא קרדיט, מערכת וואלה!
שוטר שנפגע מביצה במהלך ההפגנה/מערכת וואלה!, ללא קרדיט

מאות חרדים משתתפים בשנה האחרונה בהפגנות ונוקטים באלימות כנגד חנויות הסלולר בבירה. אלה מובילים מאבק נגד חנויות סלולר, שאינם מוכנים למכור רק מכשירי טלפון כשרים ללא אפשרות לאינטרנט, אפליקציות או הודעות.

החנויות שסופגות את האיומים הן חנויות הממוקמות בשכונות חרדיות, אך בעליהן מסרבים לקבל תעודת הכשר לעסק שתחייב אותם למכור אך ורק טלפונים כשרים ויאסור עליהם למכור טלפונים חכמים. בין היתר, הם טוענים כי ההכשר לחנויות גם מייקר את העלות של המכשירים והם מעדיפים לוותר על כך ולמכור את המכשירים במחיר זול יותר. בשל כך, הם סופגים איומים, הטרדות, אלימות והשחתת רכוש, זאת במטרה לנסות להכניע אותם לקבל את הדרישות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully