וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איציק סעידיאן חוגג יומולדת 28: "מתחיל להרגיש שמגשים את מה שרציתי להגיד"

עודכן לאחרונה: 15.1.2023 / 14:40

לרגל יום הולדתו כתב סעידיאן פוסט נרגש ובו סיפר על הרגשתו לאחר שנה וחצי של התמודדות נפשית ופיזית עם הצתתו העצמית, שכמעט הביאה למותו - וגררה עימה מחאה ציבורית גדולה בנוגע לטיפול בנכי צה"ל. "מתחיל להרגיש את ייעודי מהמקום הכי חשוך בחיי, מתחיל לראות את האור"

איציק סעידיאן לרמטכ"ל: "שילמתי מחיר נפשי כבד, אך לא מצטער"/מהדורת השבת, חדשות 13

איציק סעידיאן, נכה צה"ל שהצית את עצמו במחאה על הטיפול בו לפני כשנה וחצי, חגג אתמול (שבת) את יום הולדתו ופרסם פוסט בו כתב: "מתוך המקום הכי נמוך בו הגעתי בחיי איכשהו התחלתי לאט לאט לחזור למקום שבו הגשמתי את מה שרציתי להגיד".

"הנה אני פה, חוגג 28 שנים למרות כל התחזיות אמור לסיים את החיי בגיל 26, שנתיים עברו ואני פה איכשהו מסתובב וכולם מכירים אותי...", כתב בתחילת הפוסט. "מסתכל על זה ועדיין יש טענה שאומרת שאני בן שנתיים. שנתיים בהם הכרתי את עצמי ואת העולם מחדש. מי אני ומה הייעוד שלי, למה נשארתי פה כנגד כל הסיכויים? אז כן, זה תלוי. יש בי את יצחק סעידיאן שחי מגיל מאוד מוקדם כמו עלה נדף. ויש את יצחק בן שנתיים שמרגיש שאולי באיזה שהוא מקום התחיל לגדל שורשים של עץ משלו.

"מתוך המקום הכי נמוך בו הגעתי בחיי איכשהו התחלתי לאט לאט לחזור למקום שבו הגשמתי את מה שרציתי להגיד. ומתחיל להרגיש את ייעודי מהמקום הכי חשוך בחיי. אני מרגיש שאני אולי לפעמים יכול לראות את האור שבקצה המנהרה".

איציק סעידיאן חוגג יום הולדת. ינואר 2023. tarlanbenavi @izsak@, אתר רשמי
איציק סעידיאן חוגג יום הולדת/אתר רשמי, tarlanbenavi @izsak@
איציק סעידיאן במהלך אירוע בביה"ח שיבא. ., אתר רשמי
סעידיאן/אתר רשמי, .

הוא הוסיף, "באיזה שהוא מקום מרגיש לגמרי שהתחלתי את יציאת מצרים הפרטית הכללית שלי ושלנו. הבחירה שלי לשנה הבאה להתקרב לארץ המובטחת עוד יותר, ובכך את כל מי שמסביבי ומי שלא. ובדרך הנכונה, שהיא יכולה להיות קיצונית אך לא על ידי עקדה".

ביוני שהאחרון דיבר סעידיאן לראשונה בפומבי במהלך כינוס שנתי של בית החולים שיבא בתל השומר, שם נאם גם הנשיא יצחק הרצוג.

סעידיאן נכווה באורח קשה כשהצית את עצמו מול משרדי מרכז השיקום של משרד הביטחון בפתח תקווה, יום לפני יום הזיכרון לחללי צה"ל לפני כשנה וחצי. רבים הזדעזעו מהאירוע, שבעקבותו החל גל הפגנות של נכי צה"ל. לאחר מכן קידם משרד הביטחון את רפורמת "נפש אחת", שנועדה לשפר את מצבם של נכי צה"ל בכלל ונפגעי פוסט טראומה בפרט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully