וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשויות בסין: כ-60 אלף נדבקים בקורונה מתו בחודש האחרון

עודכן לאחרונה: 14.1.2023 / 15:46

בפעם הראשונה מאז התפרצות הנגיף, סין פרסמה באופן רשמי נתונים שבידיה על כמות הנדבקים והמתים מהמחלה. עם זאת, אמיתות הנתונים עוד לא ברורה. לפי המספרים שהציגו הרשויות, 59,938 חולים הלכו לעולמם מ-8 בדצמבר, בעקבות סיבוכי המחלה

בווידאו: בתי חולים ובתי קברות בסין עמוסים/רויטרס

הרשויות בסין פרסמו היום (שבת) באופן רשמי כי קרוב ל-60 אלף נדבקים בקורונה מתו בחודשהאחרון, בעקבות סיבוכי המחלה. אמיתות הנתונים לא ברורה, אך זו הפעם הראשונה שהרשויות הסיניות חושפות מספרים הנוגעים להידבקות בנגיף. על פי הנתונים שפורסמו 59,938 תושבי סין הלכו לעולמם בחודש האחרון בשל סיבוכי המחלה.

לפני כשבוע הועלו סרטונים לרשתות החברתיות שבהם ניתן לראות משרפות מאולתרות ברחובות ובאזורים הכפריים, לצורך שריפת גופות של המתים מהנגיף. בסרטון שצולם ככל הנראה בשנגחאי, אפשר לראות קבוצה של אנשים בחניון מכוניות שורפים גופות. מקרי הקורונה בעיר זינקו, ולפי הערכות, 70% מתוך 25 מיליון תושבי העיר נדבקו בקורונה.

תיעוד מבית החולים בסין. אדי שפירא, אתר רשמי
איבדו שליטה. בית חולים בסין/אתר רשמי, אדי שפירא

בתי הקברות ובתי החולים מדווחים כי הם מוצפים בחולים בזמן שמומחי בריאות צופים כי בחודשים הקרובים יירשמו 2.1 מיליון מקרי מוות מקורונה במדינה. על פי סוכנות הידיעות "בלומברג", מנהל שירותי קבורה בבייג'ינג אמר כי אפשר לארגן שריפה בתוך שלושה ימים בעלות של 68 אלף יואן (9,600 דולר), ואילו שירות באותו יום יעלה 88 אלף יואן. בדרך כלל, המחיר הוא כמה אלפי יואן בלבד. "הגופות נערמות בכל מקום", אמר המנהל ל"בלומברג".

מדינות רבות ברחבי העולם כבר מגבילות את הכניסה של נוסעים סינים, ודורשות בדיקות קורונה שליליות בטרם הכניסה על רקע המצב במדינה האסייתית. גורמי בריאות באיחוד האירופי צפויים להיפגש כדי לדון בתגובה מתואמת לאחר שיפן, אוסטרליה, דרום קוריאה, ארצות הברית, איטליה ומדינות אחרות הטילו מגבלות על כניסת סינים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully