וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושר בממשלה: משה בר סימן טוב ימונה למנכ"ל משרד הבריאות

עודכן לאחרונה: 8.1.2023 / 12:48

לאחר כשנתיים של הפסקה, בר סימן טוב יחזור לתפקיד שבו כיהן כחמש שנים ועם התפרצות מגפת הקורונה. שר הבריאות בירך על אישור המינוי: "ניסיונו המקצועי העשיר ויכולותיו המוכחות הופכים אותו לאדם הנכון ביותר להובלת הרפורמות שאנו מתכוונים לקדם"

בווידאו: נתניהו: הטענה שהרפורמה היא סוף הדמוקרטיה - משוללת כל יסוד/רוני כנפו

הממשלה אישרה היום (ראשון) את מינויו של משה בר סימן טוב לתפקיד מנכ"ל משרד הבריאות. בר סימן טוב, בעל תואר ראשון ושני בכלכלה ובמנהל עסקים עם התמחות במימון ובעל ניסיון עשיר בשירות הציבורי. הוא כיהן בעבר חמש שנים כמנכ"ל משרד הבריאות, והיה בתפקיד עם התפרצות מגפת הקורונה וסיים ביוני 2020.

בנוסף, כיהן כציר הכלכלי בוושינגטון ובשורה של תפקידים באגף התקציבים של משרד האוצר, בהם המשנה לממונה על התקציבים. במסגרת תפקידיו, שימש כרכז תחום הבריאות באגף התקציבים וחבר בוועדת סל הבריאות. כמשנה לממונה על אגף התקציבים היה אחראי בין השאר על תקציבי הבריאות ועסק בפתרון שביתת הרופאים וניסוח הסכם קיבוצי לרופאים במגזר הציבורי.

משה בר סימן טוב, מנכ"ל משרד הבריאות היוצא במסע"ת עקב עלייה בנדבקי קורונה, ת"א, 29 במאי 2020. שלומי גבאי
חוזר לתפקיד. משה בר סימן טוב/שלומי גבאי

שר הבריאות אריה דרעי: "ניסיונו המקצועי העשיר של משה בר סימן טוב ויכולותיו המוכחות במשרד הבריאות והאוצר, הופכים אותו לאדם הנכון ביותר להובלת הרפורמות שאנו מתכוונים לקדם בשנים הקרובות במשרד הבריאות. אני מאחל לו הצלחה רבה בתפקיד".

בשבוע שעבר פורסם בכאן חדשות כי דרעי מבקש להשוות את שכרו של בר סימן טוב לשכרו של מנהל בית חולים גדול. כלומר, סכום המוערך בכ-90 אלף שקל במקום 40 אלף שקל כמנכ"ל של משרד ממשלתי, למרות שאינו רופא.

הרעיון סביב המהלך הוא להשוות ואף להעלות את שכרו של בר סימן טוב לשכר של קודמיו בתפקיד, פרופ' נחמן אש ופרופ' חזי לוי. אלא ששניהם, נכנסו לתפקיד כרופאים בכירים בשירות הציבורי, והיו זכאים לשכר מיוחד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully