וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכירי הרשות חגגו את שחרור המחבל - וגלנט ישלול מהם אישורי כניסה לישראל

עודכן לאחרונה: 7.1.2023 / 20:46

שר הביטחון הנחה את מתאם הפעולות בשטחים על שלילת האישורים משלושת בכירי הרשות שביקרו בביתו של המחבל כרים יונס וחגגו את שחרורו. יונס שוחרר השבוע מהכלא לאחר שסיים לרצות 40 שנות מאסר על רצח החייל אברהם ברומברג בשנת 1980

בווידאו: ח"כ יואב גלנט בריאיון לטל שלו ויקי אדמקר באולפן וואלה!/צילום סטילס: ראובן קסטרו

שר הביטחון יואב גלנט החליט לשלול את אישורי הכניסה לישראל משלושת בכירי הרשות שביקרו בביתו של המחבל כרים יונס וחגגו את שחרורו.

שר הביטחון יואב גלנט הנחה הערב (שבת) את מתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלוף רסאן עליאן, לשלול את אישור הכניסה לישראל משלושת בכירי הרשות הפלסטינית: מחמוד אל-עלול, עזאם אל-אחמד ורווחי פתוח.

ההחלטה התקבלה על ידי שר הביטחון לאחר התייעצות עם כלל גורמי הביטחון הרלוונטיים. השלושה ניצלו את מעמדם ונכנסו הבוקר לישראל כדי לבקר בביתו של המחבל כרים יונס, ששוחרר השבוע מהכלא לאחר שסיים לרצות 40 שנות מאסר על רצח החייל אברהם ברומברג בשנת 1980.

חגיגות שחרורו של האסיר המשוחרר כרים יונס בכפר עארה, 6 בינואר 2023. מוחמד חליליה, אתר רשמי
חגיגות שחרורו של האסיר המשוחרר כרים יונס בכפר עארה. אתמול/אתר רשמי, מוחמד חליליה

כרים יונס, אחד מרוצחיו של החייל אברהם ברומברג, שוחרר ביום שלישי השבוע לאחר 40 שנות מאסר לחגיגות וברכות בכפר שלו, כפר עארה. זאת על אף הנחיית השר לביטחון פנים איתמר בן גביר כי לא יאפשר לחגוג שחרור מהכלא של "מחבל נאלח". יונס מצידו, הבהיר גם בעת שחרורו את כוונותיו להמשך, "אני וכל האסירים מוכנים להקריב עוד יותר למען פלסטין וחירותה".

כוחות משטרה גדולים נכנסו אמש לכפר מגוריו של המחבל בצפון, שם התקיימו החגיגות. השוטרים הורו לתושבים להוריד את דגלי פלסטין ופת"ח שהונפו במקום, והודיעו על פיזור האירוע. לאחר מכן נותרו במתחם כוחות מצומצמים לצורך כוננות, אולם החוגגים התפזרו משם עצמאית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully