וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו לפני הצהרת לוין: "נבטיח את האיזון הנכון בין שלוש הרשויות"

עודכן לאחרונה: 4.1.2023 / 19:23

בדברים שנשא בוועידת ז'בוטינסקי לציונות שנערכה בירושלים אמר רה"מ כי ממשלתו תעביר רביזיות בכל תחומי החיים בישראל כיום. לדבריו, יינקטו צעדים למאבק ביוקר המחייה, אותם יציגו בימים הקרובים. "גם היום נחוצה לנו רביזיה לאומית"

נתניהו לפני הצגת תוכנית לוין: נכין רפורמות שיבטיחו איזון נכון בין שלוש הרשויות/מערכת וואלה

ראש הממשלה בנימין נתניהו נאם הערב (רביעי) בוועידת ז'בוטינסקי לציונות של תנועת בית"ר העולמית שנערכת בירושלים. "בימים אלה שבהם ממשלתי עושה את צעדיה הראשונים אני מהרהר לא מעט בז'בוטינסקי שהטביע בתולדות הציונות את המושג רביזיוניזם - בחינה מחודשת של דרכי הפעולה הלאומיות", אמר. "גם היום נחוצה לנו רביזיה לאומית".

נתניהו התייחס במעומם לרפורמה שמבקש שר המשפטים יריב לוין להעביר במערכת המשפט, ואמר: נעשה רביזיה במשילות - קיבלנו מנדט מובהק מהציבור בשביל זה. ננקוט צעדים לחיזוק הביטחון האישי וניתן גיבוי ככל שדרוש להשיג את היעד הזה. נכין רפורמות שיבטיחו את האיזון הנכון בין שלוש הרשויות".

"נעשה רביזיה בביטחון נפעל נגד שלוחות הטרור באזורנו, נסכל את ההתבססות האיראנית בסוריה ומעל הכול נפעל לסכל את הגרעין האיראני. לא רק בדלתיים סגורות, גם שם, אבל באופן גלוי בדעת הקהל וכל פורום בינלאומי", המשיך נתניהו. "נעשה רביזיה במעמדנו הבינלאומי, בכלכלה וננקוט בצעדים להורדת האינפלציה והפחתת יוקר המחייה ועל כך תשמעו בימים הקרובים".

בנימין נתניהו בישיבת הממשלה השנייה. ינואר 2023. רוני כנפו
נתניהו/רוני כנפו

גם היום נחוצה לנו רוויזיה לאומית. במקום חוסר מעש, נקדם מדיניות נמרץ, אחראית ולאומית. נפעל נגד שלוחות הטרור של האיסלאם הקיצוני באזור. נאבק רוויזיה במשילות. נכיל רפורמות שיבטיחו את האיזון הנכון בין שלוש הרשויות. אחרי שנים של בניית העוצמה של מדינת ישראל, נעמיק את השלום ונפרוץ עוד נתיבים לשלום במזרח התיכון.

אתמול אמר נתניהו בפתח ישיבת הממשלה כי "הממשלה הקודמת לא הייתה מאוחדת סביב שום מטרה לאומית. אנחנו מאוחדים קודם כל בנושא הביטחוני, נפעל בצורה עוצמתית וגלויה במישור הבינלאומי נגד החזרה להסכם הגרעין - לא רק מאחורי דלתיים סגורות אלא גם בדעת הקהל העולמית שערה למשטר האיראני".

"לצערי, בניגוד לדעה הרווחת שהסכם הגרעין ירד מהפרק, אחרי האירועים האחרונים באיראן אני חושב שהאפשרות הזו לא ירדה סופית, לכן נעשה הכול כדי למנוע חזרה להסכם הרע הזה", המשיך נתניהו. "נפעל ביתר שאת למנוע התבססות איראנית צבאית בסוריה ומקומות אחרים - אנחנו מאוחדים בהרחבת מעגל השלום, לצערי הממשלה היוצאת לא הצליחה להרחיב את מעגל השלום. אנחנו נחושים להעמיק את הסכמי השלום הקיימים וגם להוסיף פריצות דרך היסטוריות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully