וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיש שחי ביער במשך 16 שנים עם להקה של 31 כלבים שדאגו לחמם אותו

עודכן לאחרונה: 2.2.2023 / 0:22

טוני חי 16 שנים במעמקי היער והתחבר עם להקה של כלבים נאמנים שברגע שקרא להם הגיעו להצילו מכל מקום שבו הסתובבו ביער. הוא הסכים לקבל טיפול רפואי רק בתנאי אחד - שישבור לכם את הלב

איש ההרים שחי ביער 16 שנים עם להקה של 31 כלבים/NewsChannel 5

איש הרים מסתורי נמצא חי בטבע מזה 16 שנים לצד להקת כלבים - שברגע שהוא "מיילל" אליהם, הם מגיעים מכל קצוות היער.

טוני נטש את הציוויליזציה בארה"ב לטובת חיים ביער, שם יצר קשר משפחתי מדהים עם 31 כלבים, שלידם הוא ישן כדי להתחמם במהלך חודשי החורף הקרים. האיש שמכונה בידי המקומיים "איש ההרים" בילה 16 שנה הרחק מהחברה האנושית בפארק הלאומי Natchez Trace שבמדינת טנסי.

טוני שרד איכשהו ללא קורת גג מעל ראשו ותועד בפעם האחרונה ב-2016 כשהוא עם שיער אפור סבוך, לובש קפוצ'ון קרוע, מכנסי דגמ"ח ומגפיים. סקוטלונד הייסלי מ- Animal Rescue Corp סיפרה אז לחדשות ערוץ 5 על מערכת היחסים שבנה טוני עם הכלבים המשוטטים: "זו הייתה המשפחה היחידה שהוא הכיר ואהב". כשנשאלה על היללה החייתית שמשמיע טוני, אמרה הייסלי: "הם היו מגיעים מעומק היער מכיוונים רבים היישר אליו. זה היה מראה אדיר. מעולם לא ראיתי דבר כזה. הוא ישן עם הכלבים האלה. אתם יכולים לתאר לעצמכם כמה חם היה לו רק מזה שהכלבים האלה פשוט נערמו עליו".

האיש שחי 16 שנים ביער עם כלבים. NewsChannel 5, צילום מסך
האיש שחי 16 שנים ביער לצד 31 כלבים/צילום מסך, NewsChannel 5
האיש שחי 16 שנים ביער עם כלבים. NewsChannel 5, צילום מסך
הם היו מגיעים אליו מכל מקום ביער ברגע שהיה מיילל/צילום מסך, NewsChannel 5

עם זאת, חיים שכאלה מבלי לסכן את הבריאות באופן קריטי לא יכולים להימשך לעד - וטוני לבסוף הסכים לקבל עזרה אך ורק בתנאי אחד. איש ההרים דרש שכל אחד מ-31 חבריו הכלבים ייקלט בידי עמותת הצלת בעלי חיים ויועבר לאימוץ כדי שיוכלו לחיות את חייהם בבית משפחה אוהב.

מצלמות חדשות ערוץ 5 תיעדו את הרגע שטוני, שפניו היו מכוסות בעפר בסוג של חגיגה, קרא לכל הכלבים שלו כדי שיעבירו אותם לטיפול בידי וטרינרים. הייסלי אמרה: "הוא היה נרגש. הוא היה שמח. אפשר לראות את השילוב של הניצחון והעצב, הכל באותו מבט של הפנים שלו".

לאחר שנלקחו למקלט זמני, אמרה הייסלי: "כמעט 100% מהכלבים האלה מתוקים מאוד ורוצים מגע אנושי". רגלה של אחת הכלבות שנמצאה במצב לא טוב נקטעה על ידי הוטרינרים כדי למנוע נזקים עתידיים נוספים. הכלבה החלימה ומוכנה לאימון.

והוא לא היחיד

פציעות, רעב ואירוע מוחי: זה מה שעבר על האדם שחי בבידוד 40 שנה

לכתבה המלאה
האיש שחי 16 שנים ביער עם כלבים. NewsChannel 5, צילום מסך
התנאי שלו היה להעניק בית חם לכל 31 כלביו המשוטטים/צילום מסך, NewsChannel 5
הכלבים שניצלו בזכות איש ההרים. NewsChannel 5, צילום מסך
הכלבים מועברים לטיפול ואימוץ/צילום מסך, NewsChannel 5

טוני סירב להתראיין בזמנו והמקום בו הוא נמצא כעת לא ידוע. צופי חדשות ערוץ 5 סיפרו כי התרגשו עמוקות מאהבתו של טוני לבעלי חיים. אדם אחד כתב: "האדם הזה לא היה לבד. הייתה לו יותר אהבה ממה שלרוב האנשים יהיה אי פעם".

צפו בדיווח המלא של חדשות 5:

שנייה כתבה: "כשאדם כורת ברית עם בעלי חיים, הוא מופר לעתים מאוד רחוקות. טוני מעולם לא עזב את משפחת הכלבים שלו בשביל הון ותהילה, הוא העניק להם חבר שיישאר ויעזור להם להתמודד עם העולם שלהם". היא הוסיפה: "אין הרבה אנשים כמו טוני, כי לרוב לאנשים יש מניעים נסתרים. אמון וחברות, זה הכל בשבילי".

"זה בטח היה קורע לב להיפרד מהכלבים האלה", הגיב שלישי. "אני יכול רק לקוות ולהתפלל שכל אחד ואחת מהכלבים האלה מצאו בתים עם בעלים שאוהבים אותם כמו שהוא אוהב".

  • עוד באותו נושא:
  • כלבים
  • יער

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully