וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מעשה מכוון": נהג הטסלה שנפלה מצוק נעצר והואשם בניסיון רצח

עודכן לאחרונה: 4.1.2023 / 10:52

דארמש א. פאטל, בן ה-42 מפסדינה בקליפורניה, נהג במכונית כשזו התנגשה בצד הכביש המהיר בנקודה שידועה כ"מגלשת השטן". במכונית היו גם אישה בת 41, ילדה בת 7 וילד בן 4 - כל הארבעה ניצלו: "החוקרים הגיעו למסקנה כי יש סיבה סבירה להאמין שהתאונה היתה מכוונת"

הרשויות בקליפורניה עצרו והאשימו את נהג מכונית הטסלה, שצנחה מכביש מהיר מגובה של יותר מ-70 מטר לתהום, בניסיון רצח והתעללות בילדים.

דארמש א. פאטל, בן ה-42 , מפסדינה בקליפורניה, נהג במכונית כשזו התנגשה בצד הכביש בנקודה שידועה כ"מגלשת השטן". בתוך המכונית היו גם אישה 41, ילדה בת 7 וילד בן 4 - בני משפחתו. כל הארבעה שרדו את התאונה והועברו לבית חולים מקומי לטיפול בפציעותיהם.

ארבעה בני אדם חולצו מרכב שנפל מצוק בצפון קליפורניה. 4 בינואר 2022. רויטרס, רויטרס
תיעוד מהמסוק. חילוץ של ארבעת נוסעי הרכב שהתהפך/רויטרס, רויטרס

לאחר שהגיעו למקום כוחות חילוץ והצלה, נקבע כי הילדים חולצו ללא חבלות ואילו שני המבוגרים נפצעו קשה, אך בפציעות שאינן מסכנות חיים. מהתיעוד הדרמטי של ה-BBC ניתן לראות את מסוק החילוץ שהגיע לחלץ את הרביעייה.

אישה שהייתה עדה לתאונה, סיפרה ל-NBC: "בזמן שנסעתי חשבתי לעצמי שהוא נוסע מהר מאוד ולא אמורים לנהוג ככה. תוך כדי ראיתי במראת הרכב שהרכב המשיך והתדרדר למטה במורד הצוק". בהמשך הוסיפה שהתקשרה מיד ל-911, מוקד החירום בארצות הברית.

משטרת הכבישים המהירים של קליפורניה דיווחה אתמול (שלישי) כי פאטל נעצר. הוא עדיין מקבל טיפול בבית חולים, אך לאחר מכן יישלח לכלא מחוז סן מטאו. "החוקרים עבדו כל הלילה, ראיינו עדי ראייה ואספו ראיות מהזירה. בהתבסס על הראיות, החוקרים הגיעו למסקנה כי יש סיבה סבירה להאמין שהתאונה היתה מעשה מכוון", אמרו גורמים רשמיים בהצהרה. על פי מסמכי האישום, פאטל לא התנגד למעצרו.

החוקרים ממשיכים לחקור את התאונה ועדיין לא קבעו באיזה מצב נסיעה היתה הטסלה בעת ההתרסקות. המכונית החשמלית מאפשרת גם נהיגה ידנית, אך החוקרים לא יודעים באיזה מצב בחר פאטל, ואמרו כי לא נראה שמצב הנהיגה היה גורם בתאונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully