וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוחמת מג"ב תועדה הולכת לבדה בכפר פלסטיני, במג"ב יבצעו תחקיר מידי

עודכן לאחרונה: 4.1.2023 / 8:36

בסרטון שהופץ ברשתות נראת הלוחמת הולכת לבדה בשטח בכפר א-ראם, הנמצא סמוך לרמאללה. במשטרה מסרו שכוחות מג"ב נוספים היו בקרבת מקום ובקשר עין עם החיילת. בעקבות האירוע הנחה מפקד מג"ב להשעות מפעילות מבצעית את המפקד והלוחמים המעורבים בו עד לסיום התחקיר

בווידאו:שוטרת מג"ב תועדה לבד בא-ראם, 3 בינואר 2023/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בתיעוד שהופץ היום (שלישי) ברשתות החברתיות, נראת לוחמת מג"ב לבדה בשטח בכפר א-ראם, הנמצא סמוך לעיר רמאללה. בתיעוד המקרה נראת החיילת הולכת ברחוב ללא חיילים נוספים לבדה, כשהיא אוחזת בנשקה ומכוונת אותו באוויר אל עבר כמה תושבי המקום.

בתגובה למקרה נמסר מהמשטרה כי החיילת לא הייתה לבדה בשטח, וכוח מג"ב נוסף היה סמוך אליה ובקשר עין. בעקבות האירוע החליט מפקד מג"ב להשעות מפעילות מבצעית את המפקד והלוחמים המעורבים בו עד לסיום תחקיר האירוע. בנוסף, הנחה על עוצר אימונים ופעילות מבצעית ביחידות משמר הגבול.

שוטרת מג"ב תועדה לבד בא-ראם, 3 בינואר 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, צילום מסך
שוטרת מג"ב הולכת לבד בכפר א-ראם/צילום מסך, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

כמו כן, מסרה המשטרה כי באותו האירוע עצרו כוחות מג"ב שלושה חשודים ביידוי אבנים. במסגרת הפעילות, הלוחמים ארבו למפירי הסדר, שיידו לעברם אבנים, ועצרו את שלושתם במקום.

בסוף החודש שעבר, הודיע ראש אגף המבצעים עודד בסיוק על ירידה בהיקף הגדודים הנמצאים באזור יהודה ושומרון, וצמצום נוכחות של כוחות מיוחדים. לפי דבריו של בסיוק, כבר השבוע צפוי לרדת היקף הגדודים מ-23 ל-21, וברבע הראשון של השנה הנוכחית, ירד מספר הגדודים ל-19.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully