וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולם היו דבוקים לטלוויזיה: "המונדיאל הוריד את היקף החיכוך והאלימות ביו"ש"

עודכן לאחרונה: 19.12.2022 / 10:30

גורם ביטחוני הסביר כי בערים באזור יהודה ושומרון היו מוקדי צפייה בגמר גביע העולם בכדורגל, וכך הצטמצמה הפעילות נגד כוחות הביטחון בשטחים. לדבריו, הטורניר גם הגביר את העיסוק בסוגיה הפלסטינית. "אי אפשר להתעלם מזה ומן הסתם יהיו לזה השלכות בשטח"

פעילות לוחמי צה"ל ביהודה ושומרון/דובר צה"ל

גורם ביטחוני אמר היום (שני) בשיחה עם וואלה! כי גמר המונדיאל השפיע גם על המתיחות בשטחים. לדבריו, "היקף החיכוך והאלימות בשטחי יהודה ושומרון הצטמצם, רק אתמול היו מספר מוקדי צפייה גדולים במשחק הגמר בכמה ערים באזור. אומנם מקרה אחד הסתיים במכות ודקירה, אבל באופן כללי זה הסיט את תשומת הלב בשיח הציבורי מבעיות היומיום".

הגורם ציין כי המונדיאל גם העלה את העיסוק בסוגייה הפלסטינית. "הנושא קיבל ביטוי לאורך גביע העולם באמצעות הנפת דגלים באיצטדיונים וברחובות קטאר, וזה גם בא לידי ביטוי ברשתות החברתיות, ויצר סוג של גאווה לפלסטינים", הסביר. "אי אפשר להתעלם מזה ומן הסתם יהיו לזה השלכות בשטח".

חיילים במהלך פעילות מבצעית באיו"ש. דובר צה"ל
חיילים בפעילות באזור יהודה ושומרון/דובר צה"ל
חיילים במהלך פעילות מבצעית באיו"ש. דובר צה"ל
חיילים בפעילות באזור יהודה ושומרון/דובר צה"ל

בתוך כך, במהלך הלילה עצרו כוחות הביטחון 13 מבוקשים באזור יהודה ושומרון, ובין היתר החרימו נשקים ואמצעי לחימה. במהלך הפעילות סמוך לכפר פחמה נפתחה אש לעבר הלוחמים, אך אף אחד לא נפגע. מעבר לכך, הגורם הצבאי ציין כי בסוף השבוע הפיצו פעילי טרור באמצעות חשבון הטלגרם של התארגנות "גוב האריות" שמנסה לשקם את עצמה, קריאה לחמושים ביהודה ושומרון לצאת ולבצע פיגועים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully