וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכניו של הנרצח בפתח תקווה : "היה בלילה רעש לא ברור ובום חזק"

עודכן לאחרונה: 1.1.2023 / 20:59

בין בן ה-50 שנרצח לבין הצעיר החשוד ברצח היה ככל הנראה קשר חברי, "ראו שהם היו מחוברים", סיפרה אחת השכנות. "הוא גר איתו בעבר לפי מה שאני יודעת, החשוד היה חייב לו כסף", הוסיפה שכנה אחרת. עוד הוסיפו השכנים כי הנרצח היה בודד ולכן קוראים לציבור להגיע להלוויה

זירת השריפה המסתורית בפתח תקווה (צילום: אלון חכמון)/מעריב

השכנים של בן ה-50 שנרצח וגופתו הוצתה ביום שישי האחרון בפתח תקווה סיפרו היום (ראשון) על הקשר בין השניים ואמרו כי ככל הנראה היו חברים, "הם היו בקשר טוב לפי מה שאני יודעת. אנחנו בהלם. היה בלילה רעש לא ברור ובום חזק". בן ה-50 נמצא ללא רוח חיים וחסר הכרה, עם כוויות בגופו וללא סימני חיים, בחצר בניין מגוריו ברחוב ההסתדרות בפתח תקווה. חובשים ופרמדיקים של מד"א הגיעו לבניין בן ארבעת הקומות ב-2:47 וקבעו את מותו.

"ירדתי עם הכלבה וראיתי את הגופה שרופה. זה היה מזעזע", סיפרה אחת השכנות. "חבל על הבן אדם שהלך, כל השכנים בהלם. אני יודעת שיש לו אח, הוא גרוש ויש לו שני ילדים - בן ובת. היחסים היו בעיקר יחסי שכנות רגילים. הוא היה צנוע, בן אדם טוב. כואב הלב על הילדים, בני 12 ו-14. הם היו פה אחת לשבועיים. משפחה דתית. זה מה שאני יודעת. היה בן אדם טוב וחייכן", הוסיפה.

על הבחור שחשוד ברצח אמרה: "לא יודעת מה קרה לבחור. מקווה שזה לא הוא. אני בהלם הוא ילד. הוא עזב לפני בערך חודשיים. אני זוכרת שהוא בא לבקר אותו. לא הכרתי אישית אבל ראו שהם היו מחוברים".

שריפה בפתח תקווה, 30 בדצמבר 2022. ללא קרדיט, מערכת וואלה
"היה בלילה רעש לא ברור ובום חזק". זירת האירוע/מערכת וואלה, ללא קרדיט

שכן שגר בבניין ממול סיפר גם הוא על הנרצח, "אני גר בבניין ממול, מתפלל איתו, בחור נחמד שקט. אבא טוב. עבר לדירה אחרת בבניין כדי שיהיה מקום לבת שלו. שיהיה לה חדר פרטי. גר באותו בניין בדירה קטנה יותר לפני. גרושתו גרה באשדוד ונשואה בשנית. הוא מאד שקט, עשה איתנו ליל הסדר בזמן הקורונה".

השכנה מהבניין ממול, הייתה באותה שעה בבית וסיפרה על שקרה, "בזמן שאני ישנה אני מרגישה יובש בעיניים ועשן בחדר שנחנקתי. חשבתי שהשריפה בבית. פתחתי את חלון המטבח וראיתי את מכבי האש שוברים את החלון, יצא עשן. עוד לא ידענו מה קרה. עוד לא ידענו שזה הוא. הוא היה אדם חיובי ונחמד. הכרנו אותו בבית כנסת, התפלל אצל בעלי בבית כנסת. בקורונה עשינו איתו ליל סדר. השריפה הייתה בכניסה לבית, בחדר מדרגות ולמטה . הדלת הייתה סגורה". עוד סיפרה השכנה כי למיטב ידיעתה, הצעיר שחשוד במעשה הרצח היה בעבר גר עם בן ה-50, "לא יודעת אם זה וודאי. החשוד ברצח היה חייב לו כסף", הוסיפה.

שכנה נוספת סיפרה גם היא אותו הלילה, "הכי נגע לי שראיתי על הכריים שלו מהחלון שנשארו סירים לשבת. אין לו קרובים ומשפחה. פה אין לו אף אחד. עוד אין מועד להלוויה אני מבקשת מהציבור ברגע שיתפרסם מועד הלוויה שיבואו אנשים. הוא היה תמים ומנומס. הוא לא היה מדבר הרבה. שכנים דואגים מאד לכבד את הנרצח. אין לו כלום. הוא היה בן אדם טוב. מגיע לו שיכבדו אותו", אמרה.

ניידת משטרה. דוברות המשטרה, אתר רשמי
"לא יודעת אם זה וודאי. החשוד ברצח היה חייב לו כסף". ניידת משטרה/אתר רשמי, דוברות המשטרה

בהתאם לממצאי החקירה, התגבש חשד נגד תושב ראשל"צ בשנות ה-20 לחייו, שעד לאחרונה התגורר באותו בניין בשכנות למנוח ולפי החשד שהה באזור סמוך למועד האירוע. בלשי המשטרה הצליחו לאתר ולעצור אותו בראשל"צ, לצד חיפוש ותפיסת ממצאים בדירתו, הקושרים אותו לפי החשד לרצח. מעצרו הוארך עד ליום חמישי ואשתו נעצרה אף היא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully