וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר נספה בשריפה בפתח תקווה, נבדק חשד לרצח; בערערה, גבר נספה בשריפה שפרצה במכולה

עודכן לאחרונה: 30.12.2022 / 12:09

תוך שעות, שני בני אדם נספו בשריפות. בשעות הלילה, בן 40 נמצא מחוסר הכרה, עם כוויות בגופו וללא סימני חיים, בחצר בניין מגוריו שבפתח תקווה. הבוקר, לוחמי כיבוי האש פרצו למכולה וחילצו ממנה גבר כבן 60 ללא סימני חיים

שריפה בפתח תקווה, 30 בדצמבר 2022. ללא קרדיט, מערכת וואלה!
זירת השריפה בפתח תקווה/מערכת וואלה!, ללא קרדיט

תוך שעות, שני בני אדם נספו היום (שישי) בשריפות. גבר כבן 40 נספה בשעות הלילה בשריפה בבניין מגוריו בפתח תקווה; נבדק חשד לרצח. הבוקר, גבר כבן 60 נספה בשריפה במכולה בערערה.

בן ה-40 נמצא מחוסר הכרה, עם כוויות בגופו וללא סימני חיים, בחצר בניין מגוריו, ברחוב ההסתדרות בפתח תקווה. חובשים ופרמדיקים של מד"א הגיעו לבניין בן ארבעת הקומות בשעה 02:47 וקבעו את מותו של הגבר. נבדק חשד לרצח.

פרמדיק מד"א, אלון ריזקאן, סיפר כי כשהגיעו למקום "ראינו את הפצוע שוכב מחוסר הכרה ברחבת הבניין כשהוא סובל מכוויות קשות בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

שריפה בערערה, 30 בדצמבר 2022. דוברות כב"ה
זירת השריפה בערערה, הבוקר/דוברות כב"ה

שעות לאחר מכן, בשעות הבוקר, גבר כבן 60 נפצע קשה בשריפה בערערה. פרמדיקים של מד"א נאלצו לקבוע את מותו במקום. לוחמי כיבוי האש פרצו למכולה, וחילצו ממנה את הגבר. חובשים ופרמדיקים של מד"א הגיעו למקום והעניקו לו טיפול רפואי, בתומו קבעו את מותו.

חובשים של מד"א, עלי עזאם ופאדי כבהא, סיפרו כי "כשהגענו למקום חברנו לכוחות הכיבוי שפעלו לכיבוי השריפה במכולה שהייתה בסמוך לבתים. הם חילצו אלינו גבר בשנות ה-60 כשהוא מחוסר הכרה וסובל מכוויות קשות בכל חלקי גופו. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully