וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש משרד החקירות בנצרת הוצא לחופשה: מואשם במעשים מגונים בשוטרת-חיילת

עודכן לאחרונה: 28.12.2022 / 20:22

רפ"ק אבישי טורג'מן מואשם בכך שאחרי יום גיבוש יחידתי הוא נישק את פקודתו כמה פעמים ללא הסכמתה, נגע בה במקומות אינטימים וביקש: "תשמרי את זה לעצמך, סומך עלייך לא להרוס לעצמנו את החיים". הוא מואשם במעשים מגונים ובשיבוש הליכי חקירה. עורך דינו: "הוא קצין מצטיין"

בווידאו: ט' ונ', שהתלוננו נגד אייל גולן, במסיבת עיתונאים, 15.11.22/מערכת וואלה!

המחלקה לחקירות שוטרים בפרקליטות המדינה הגישה אתמול (שלישי) כתב אישום בגין מעשים מגונים כנגד רב פקד אבישי טורג'מן, בן 37 ממושב צוריאל, מי שהיה ראש משרד החקירות בתחנת נצרת של המחוז הצפוני במשטרה. כתב האישום מגולל את השתלשלות האירועים שהחלו ביום גיבוש יחידתי בווילה, שהתקיים ב-5 ביולי השנה, באחד ממושבי הגליל המערבי, בו השתתפו הקצין וא', שוטרת בשירות חובה, הצעירה ממנו בכשני עשורים.

במהלך האירוע, שלח טורג'מן לא' מסרון וואטסאפ, והציע לתת לה טרמפ בסוף הפעילות. לאחר שהיא השיבה לו בחיוב, הוא שלח לה מסרון נוסף ובו ביקש ממנה שלא לספר לאיש על כך. כעבור חצי שעה לערך, יצאו השניים מהווילה, היא התיישבה לידו ברכב השברולט המשטרתי עמו הגיע טורג'מן לאירוע והוא הסיע אותה לכיוון תחנת הרכבת בנהריה.

אז, במהלך הנסיעה ברכב ועל פי כתב האישום, תוך שהוא מנצל את היותו מפקדה של החיילת-השוטרת, הניח הקצין טורג'מן את ידו על הירך הפנימית שלה, סמוך למפשעה, וליטף אותה, וזאת בלא הסכמתה. מעובדות כתב האישום עולה שכשהיא שאלה אותו לפשר מעשיו תוך שהיא מסיטה את ידו ממפשעתה, הוא נטל את ידה ובניגוד לרצונה, ניסה להניחה על איבר מינו, מעל לבגדיו. בתגובה, היא הסיטה את ידה ומנעה מממנו להשלים את מעשיו, שמצדו שאל אותה "לא כיף לך?".

רפ"ק אבישי טורג'מן. דוברות משטרת ישראל
שאל, "לא כיף לך?". טורג'מן/דוברות משטרת ישראל

לפי כתב האישום עולה שא' השיבה לו כי הוא מפקדה וכי הוא נשוי, אבל הוא והנאשם השיב שהם לא עושים דבר חריג, כלשונו. על פי הנטען הוא החל לנשק אותה על פיה שלא בהסכמתה, והיא בתגובה הרחיקה את ראשה וגופה לאחור. עוד עולה שבהמשך הנסיעה, סטה טורג'מן ליער סמוך, ועצר את הרכב, שב ונישק את השוטרת הצעירה על שפתיה, בניגוד לרצונה, שוב היא הרחיקה עצמה ממנו ואז גם התקשרה לאמה וביקשה ממנו שימשיך בנסיעה, וכך עשה.

אבל מכתב האישום עולה שהוא לא חדל, וכי בהמשך הנסיעה, שוב הניח הקצין את ידו על הירך הפנימית של החיילת השוטרת, שוב סמוך למפשעתה וגם הפעם בניגוד לרצונה. פעם נוספת היא חזרה על כך שהוא מפקדה ושהוא נשוי, אך הוא בשלו, עולה שבתגובה הוא הפנה את ראשו לעברה ושוב נשק לה על שפתיה, שוב בניגוד לרצונה.

עם הגעתם לכיכר הסמוכה לתחנת הרכבת בנהריה, עצר טורג'מן את הרכב. טרם הירידה מהרכב, בעוד החיילת-שוטרת מתקרבת כדי לחבק את הקצין, לפי המתואר בכתב האישום שוב הוא נשק על שפתיה, גם הפעם שלא בהסכמתה.

עוד עולה מכתב האישום כי עשרה ימים אחר כך התקשרה השוטרת לקצין והביעה את חששה ממעשיו ומשמועות שיופצו ביחידה. עולה שבתגובה הוא ענה לה "הכול בסדר, רק בינינו... אם לא סיפרת, אף אחד לא יודע, תשמרי את זה לעצמך", ".. נשמור את זה לעצמנו.. אני אשמור עליך תסמכי עליי.."; "את לא מקליטה אותי נכון?... טוב... סומך עלייך לא להרוס לעצמנו את החיים". בגין שיחה זו הוא מואשם גם בשיבוש הליכי משפט.

מרכז שיטור קהילתי, נצרת. ראובן קסטרו
הקצין הוצא לחופשה כפויה. משטרת נצרת/ראובן קסטרו

חודש אחר כך, בתום חקירתו במח"ש שוחרר רפ"ק טורג'מן, לאחר שחתם על ערבות בו צוין, בין היתר, כי נאסר עליו ליצור קשר טלפוני עם אחת הנחקרות בתיק ועם קצין האח"ם של התחנה. אבל מכתב האישום עולה שעוד באותו יום, בחלוף שעה וחצי לערך בלבד משחרורו בערובה וחרף העובדה כי ידע היטב שהדבר נאסר עליו, הוא יצר קשר עם שניהם, באמצעות שיחות טלפוניות ומסרונים. בגין זאת הוא מואשם גם בהפרת הוראה חוקית. כיום, הוא מצוי בחופשה כפויה.

ממשטרת ישראל נמסר: "המשטרה רואה בחומרה כל פגיעה או הטרדה על רקע מיני ומטפלת בכל דיווח בדבר חשד להטרדה מינית או להתנהגות שאינה הולמת, לצד קיום פעילות מניעה והסברה נרחבת בנושא. לעניין מקרה זה, עם פתיחת החקירה, הוחלט להוציא את הקצין לחופשה כפויה. בהמשך, זומן הקצין כמקובל לשימוע לשקילת פיטוריו מן החיל וזאת עוד בטרם הגשת כתב האישום. בימים אלו, עתידה להתקבל החלטה סופית בעניינו. נמשיך לפעול לקידום סביבה מכבדת, מוגנת ובטוחה לכל משרתי הארגון".

עו"ד עופר סבו, המייצג את רפ"ק אבישי טורג'מן, מסר כי "מדובר בקצין מצטיין, המעשה היה בהסכמה. האמת תתברר בבית המשפט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully