וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפוי לנחות בתחילת החודש הבא: סוכן הדוגמניות שי אביטל יוסגר מהולנד לישראל

עודכן לאחרונה: 25.12.2022 / 19:15

החשוד צפוי לנחות בישראל מהולנד בתחילת החודש הבא, והוא יועבר מרשויות האכיפה באמסטרדם להמשך חקירה במשטרת ישראל. זאת, לאחר כשנה בה לא נכח בישראל - ובשל החשדות שעלו כנגדו בגין עבירות מין

תחקיר "הצינור" על שי אביטל/רשת 13

בהמשך לחקירה המתנהלת כנגדו בגין עבירות מין שונות, סוכן הדוגמניות שי אביטל יוסגר בתחילת החודש הבא מהולנד לישראל. זאת, בתום חודשים של צעדים בירוקרטיים במקביל לחקירה המשטרתית, וכן באישור המחלקה הבינלאומית בפרקליטות המדינה.

אביטל בן ה-45 צפוי להיות מועבר מרשויות האכיפה באמסטרדם לידיהם של נציגת משטרת ישראל בהולנד, בתום כשנה בה שהה בגבולות המדינה. במידה וכלל מהלכי ההסגרה יושלמו עד אז, מסתמן כי הוא ינחת בישראל ב-3 בינואר 2023.

בקשת המעצר של שי אביטל. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, צילום מסך
ינחת בישראל לצורך חקירה. שי אביטל/צילום מסך, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

הדיון בבית המשפט באמסטרדם התקיים לפני כחודש לאחר שישראל הגישה בקשת הסגרה שנבחנה על ידי בית המשפט ההולנדי. אז, קבע בית המשפט בהולנד על הסגרתו של אביטל לישראל.

פרקליטיו של אביטל, ששי גז ושרון נהרי, מסרו בתגובה להחלטה על הסגרתו: "המשפט יתנהל בארץ ולא בהולנד. הטענות שהועלו בביהמ"ש בהולנד, בעיקרן משפטיות ועוסקות אך ורק בסוגיית הסגרתו. אין לדיון כל קשר לשאלת חפותו לה הוא טוען כל העת. מעולם לא היתה לשי כל כוונה שלא לחזור לישראל ולהוכיח את חפותו".

אביטל נמלט מישראל לבודפשט זמן קצר לאחר שעלו החשדות נגדו בעקבות תלונות של שורת דוגמניות ישראליות בגין הטרדות מיניות ואונס שביצע בהן. הוא נתפס על ידי הרשויות בהולנד באוגוסט השנה במבצע שכלל שיתוף פעולה בין משטרת ישראל למשטרה המקומית.

יו"ר נעמת, חגית פאר, אמרה בתגובה להחלטת בית המשפט בהולנד כי מדובר ביום חשוב במאבק "העיקש והארוך להבאתו לצדק של שי אביטל - כאן בישראל. המתלוננות זכאיות לראות את עבריין המין הסדרתי הזה לכאורה מובא לבית משפט ישראלי לאחר שברח מהארץ בכדי לא להתמודד עם ההאשמות הקשות נגדו".

  • עוד באותו נושא:
  • שי אביטל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully