וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: אוהב את בני יאיר, לא מסכים עם דבריו

עודכן לאחרונה: 26.12.2022 / 9:37

יו"ר הליכוד וראש הממשלה המיועד דחה את דברי בנו, שאמר כי בכירי הפרקליטות והמשטרה "בגדו במדינה" ויש להענישם. "בני הוא אדם עצמאי עם דעות משלו", צייץ נתניהו בטוויטר, "אף שזכותו של כל אדם להביע ביקורת, לא הסכמתי עם הדברים שאמר"

בווידאו: יאיר נתניהו בבית משפט השלום בתל אביב לקראת עדותו במשפט הדיבה/צילום: ניב אהרונסון

ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו דחה הבוקר (שני) את דברי בנו, יאיר נתניהו, שאמר אתמול כי בכירי הפרקליטות והמשטרה "בגדו במדינה". "אני אוהב את בני יאיר שהוא אדם עצמאי עם דעות משלו. אף שזכותו של כל אדם להביע ביקורת, לא הסכמתי עם הדברים שאמר שפורסמו אתמול", ציייץ נתניהו בטוויטר.

יאיר נתניהו אמר אתמול בפינתו הקבועה ברדיו גלי ישראל, כי בכירי הפרקליטות והמשטרה בגדו במדינה, ועל כן יש להעניק להם "עונש שאינו כלא". זאת, לטענתו, בגלל ש"ניסו לתפור תיק לראש ממשלה שנבחר על ידי העם", ובכך ניסו לקיים הפיכה שלטונית.

"כל שבוע, במשך שנתיים אנחנו מגלים עוד עבירה פלילית, ועוד עבירה פלילית, לכאורה, שביצעו הבכירים בפרקליטות ובמשטרה", אמר נתניהו בתום התכנית עם מנכ"ל "אם תרצו" מתן פלג וגיא ליו מפרויקט "315". "כל אחת מהעבירות הפליליות האלה הן חמש שנות מאסר, הגענו כבר לעשרת אלפים שנות מאסר על העבירות הפליליות שהם ביצעו".

לאחר מכן, המשיך נתניהו והאשים את הבכירים בפרקליטות בבגידה במדינה. "בסופו של דבר הייתה פה הפיכה שלטונית בזדון. לא מתוך ראיית מנהרה ולא כל השטויות האלה, הם ידעו שהם תופרים אדם חף מפשע, שהוא במקרה ראש הממשלה שנבחר על ידי העם הישראלי", אמר יאיר והוסיף כי "זאת אומרת שהם מבטלים את הבחירה של העם הישראלי, בחירה דמוקרטית. קוראים לזה בגידה במדינה. וכולם מוזמנים להיכנס לספר החוקים של מדינת ישראל ולהסתכל מה העונש על בגידה במדינה, וזה לא כלא, רק אני אגיד את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully