וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבישים בדרום ייחסמו לקראת מסע ההלוויה של הרב דרוקמן, מאות שוטרים וחובשים נערכים

עודכן לאחרונה: 26.12.2022 / 5:19

הרב חיים דרוקמן, ממנהיגי הציונות הדתית, ייקבר היום בבית העלמין משואות יצחק, בתום מסע הלוויה שצפויים להגיע אליו עשרות אלפי אנשים. לקראת מסע ההלוויה ההמוני, המשטרה הודיעה על חסימות כבישים ועל היערכות לאבטוח האזור. קבורתו של הרב תתקיים במעמד משפחתו בלבד

בווידאו: הרב דרוקמן מוסר הבהרה לגבי מכתב רבני הציונות הדתית/מערכת וואלה!

מסע ההלוויה של הרב חיים דרוקמן ייצא היום (שני) סמוך לאשקלון, וכבישים רבים באזור ייחסמו. מאות שוטרים וחובשים ופרמדיקים של מד"א נערכים לאבטחה וליווי של הרבבות שצפויים להגיע להלוויה. מסע ההלוויה יצא בשעה 12 בצהריים ממרכז שפירא, שם גר הרב דרוקמן, וייגמר בבית העלמין משואות יצחק, שם ייטמן.

המשטרה הזהירה מפני עומסי תנועה חריגים באזור קריית גת, קריית מלאכי ואשקלון. נמסר, "אנו מבקשים מהציבור הרחב להימנע מהגעה לאזור מרכז שפירא והצירים המובילים עד לשעות אחר הצהריים עם סיום מסע ההלוויה". המשטרה הדגישה לציבור "להעדיף הגעה ללוויה באמצעות היסעים מאורגנים, הקפידו על קיום הנחיות המשטרה כדי לשמור על כבוד האירוע, הסדר הציבורי ושמירה על חיי אדם". בנוסף, המשטרה ביקשה מהציבור לא להביא ילדים קטנים למסע ההלוויה, ולהימנע מלטפס על גדרות, מרפסות ועצים.

חיים דרוקמן. אולבייה פיטוסי, פלאש 90
ממנהיגי הציונות הדתית. הרב דרוקמן/פלאש 90, אולבייה פיטוסי

קבורתו של הרב דרוקמן תתקיים במעמד משפחתו בלבד. עם סיום ההספדים, מסע ההלוויה והקבורה ישודר על גבי מסכים במתחם ההספדים.

עוד בוואלה!

הרב חיים דרוקמן, ממנהיגי הציונות הדתית, הלך לעולמו בגיל 90

לכתבה המלאה

פירוט חסימות הכבישים

  • יחסם לתנועה כביש 3 בין צומת הודיה לצומת באר טוביה.
  • כביש 232 יחסם לכיוון דרום, בין צומת אשכולות לצומת הודיה.
  • כביש 232 יחסם לכיוון צפון מצומת גבעתי לצומת הודיה.
  • כביש 3612 - התנועה תתאפשר לכיוון צפון בלבד ובאמצעות היסעים מאורגנים.
  • הכניסה לכביש 3 תתאפשר אך ורק לאוטובוסים מאורגנים או תושבי האזור בהצגת תעודה מזהה.
  • הכניסה לנגבה תתאפשר מהכניסה הדרומית בלבד בכביש 35, ולתושבי המקום בלבד בהצגת תעודה מזהה.
הרב חיים דרוקמן, פינוי עפרה. פברואר 2017. ראובן קסטרו
צפי לעשרות אלפי משתתפים בהלוויה. הרב דרוקמן/ראובן קסטרו

במד"א נערכים להפעלת חוליות רגליות לאורך מסע ההלוויה, ולפיזור אמבולנסים וניידות טיפול נמרץ במקומות מרכזיים באזור. "מד"א יפעיל את כל האמצעים הטכנולוגיים שברשותו, ובהם רכבי הצלה ייחודיים של מד"א להצלת חיים", מסרו. במד"א ביקשו מהציבור שיגיע למסע ההלוויה "להימנע מלהידחק למוקדי צפיפות ועומס, להקפיד על שתייה מרובה, להתעטף די הצורך בביגוד חם ולהזעיק את מד"א בכל צורך רפואי שעלול להתעורר".

מנכ"ל מד"א, אלי בין, מסר כי "קיבלנו בצער רב את ההודעה על פטירתו של הרב חיים דרוקמן וכעת נערכים כוחות מד"א באופן מתוגבר על מנת לאבטח את מסע ההלוויה. אני מזכיר, הן לתושבי האזור בכלל והן למשתתפים במסע ההלוויה בפרט, לחייג למוקד 101 בכל צורך רפואי שעלול להתעורר. כוחות מד"א ערוכים להעניק טיפול וסיוע תוך עמידה באתגר של חסימות הצירים".

הרב חיים דרוקמן, ממנהיגי הציונות הדתית, הלך אמש לעולמו, והוא בן 90 בפטירתו. הרב אושפז לאחרונה בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים עקב הידרדרות במצבו הרפואי לאחר שאובחן כחיובי לנגיף הקורונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully