וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: אוטובוס נפל מגשר לתוך נהר, 7 בני אדם נהרגו

עודכן לאחרונה: 26.12.2022 / 15:14

האוטובוס ובו נהג ותשעה נוסעים נפל לנהר בזמן שסערת גשמים עזה פקדה את האזור ואף גרמה להפסקת מאמצי החיפושים למשך כשעתיים. שני בני אדם חולצו - הנהג ונוסעת נוספת

אוטובוס צנח מגשר בספרד/רויטרס

שבעה בני אדם נהרגו ושניים נפצעו לאחר שאוטובוס נוסעים נפל בשבת מגשר וצלל לתוך נהר לרז בגליציה שבצפון מערב ספרד. הנהג בן 63 ונוסעת נוספת חולצו והועברו לבתי חולים סמוכים עם דרגות פציעה שונות. הנהג עבר בדיקות אלכוהול וסמים ונמצא שלילי.

האוטובוס החליק לנהר מסיבות שעדיין אינן ברורות בסביבות השעה 21:30 אתמול בערב, זמן מקומי. הגשמים העזים שירדו באזור הכבידו על מאמצי האיתור והחילוץ. הנהר, נשאר מעל סף ההצפה שלו לאורך כל הלילה, מה שאילץ את צוותי ההצלה להפסיק את הפעולה למשך קרוב לשעתיים לפני שהתחדשו בבוקר.

אוטובוס צנח מגשר בספרד. 25 בדצמבר 2022. רויטרס
האוטובוס החליק לנהר מסיבות שעדיין אינן ברורות. תיעוד מאמצי החילוץ/רויטרס

על פי נתונים ראשוניים, האוטובוס הסיע תשעה אנשים בסך הכל, מסרה הפקידה הציבורית האזורית מאיה לריבה. "אין יותר גופות בתוך האוטובוס, אז אנחנו ממשיכים בחיפושים אחר ארבעת הנעדרים", הוסיפה בהתייחסותה לממצאי צוללני המשטרה שבדקו את ההריסות.

אוטובוס צנח מגשר בספרד. 25 בדצמבר 2022. רויטרס
"אין יותר גופות בתוך האוטובוס". תיעוד מאמצי החילוץ/רויטרס

לפני כחודש משמר החופים הספרדי הציל שלושה נוסעים סמויים שהסתתרו במכלית שהגיעה לאיים הקנריים מניגריה. השלושה מצאו דרך ייחודית ומסוכנת במיוחד להסתתר במהלך 11 ימי המסע. בצילום שהופץ בטוויטר על יד משמר החופים, שלושת הנוסעים נראים תלויים על גוף מכלית הנפט אלתיני II. הם נלקחו לנמל וקיבלו טיפול רפואי להתייבשות והיפותרמיה, על פי משמר החופים. סמה סמטנה, עיתונאי באיים הקנריים, צייץ "זאת אינה הפעם הראשונה ולא האחרונה. לא לכל הנוסעים הסמויים יש כזה מזל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully