וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 41 נורה למוות בכפר קרע שבצפון

עודכן לאחרונה: 22.12.2022 / 22:58

עם קבלת הדיווח על האירוע, צוותים רפואיים הגיעו לזירה שבכביש 65, והחלו לטפל בגבר שהיה מחוסר הכרה, ומאוחר יותר נקבע מותו. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע, ונבדק החשד כי יש קשר בין החיסולים ביומיים האחרונים בחיפה ובנצרת

בווידאו: רכב החשוד כרכב המתנקשים נמצא עולה באש בערערה/צילום: חדשות בזמן

סאמר אגבאריה, תושב אום אל פחם בן 41 נורה הערב (חמישי) למוות במכוניתו סמוך לכניסה לכפר קרע שבצפון הארץ. המשטרה פתחה בחקירת הנסיבות לאירוע, ונבדק החשד אם המקרה קשור לחיסולים האחרונים בחיפה ובנצרת.

אגבאריה הותיר אחריו אישה ושני ילדים. הוא הפעיל בכפר קרע מאפיה ובית קפה עם נרגילות, ולא היה לו עבר פלילי. קצין תורן של תחנת עירון, שנסע אחרי מכוניתו של אגבאריה בזמן הירי, סיפר כי הבחין לפתע ברכב שחסם את דרכו של אגבאריה וחמושים שפתחו לעברו בירי מרובי סער אוטומטיים. בתגובה ירה לעברם הקצין, אך הם הצליחו להימלט מהמקום. הקצין לא נפגע באירוע.

לפי דיווחים של אנשים מהשטח, במקום התקיים מרדף משטרתי בעקבות המתנקשים על כביש 65 מצומת כפר קרע לכיוון מערב. מאוחר יותר הופץ ברשת סרטון בו נראה הרכב, שלפי החשד שייך למתנקשים, עולה באש. הרכב אותר ליד היישוב ערערה.

סאמר אגבאריה (סאמר אשקר אגבאריה), תושב אום אל פחם בן 41, שנורה למוות במכונית בכניסה לכפר קרע, 22 בדצמבר 2022. באדיבות המשפחה
סאמר אגבאריה/באדיבות המשפחה

במשטרה נזהרים בשלב זה מלקשור את האירוע לאירועי הימים האחרונים ואומרים כי אין בשלב זה אינדיקציה לכך שהאירוע קשור למלחמת ארגוני הפשיעה. לאחר הערכת מצב הורה מפקד מחוז חוף ניצב יורם סופר להטיל את החקירה על היחידה המרכזית מחוז חוף. בנוסף הורה על הגברת הנוכחות המשטרתית במוקדים שונים בגזרת המחוז כדי למנוע אירועים נוספים.

מדובר בחיסול שני בתוך שעות, ומקרה רצח שישי בחברה הערבית מאז שלשום. מוקדם יותר היום נורה למוות תושב נצרת בן 23 באירוע אלימות במסעדה בחיפה. את האירוע קישרו במשטרה לרצח הכפול בנצרת מלפני יומיים, בו נורו למוות פיראס ופארס הייב, תושב נצרת בן 33 ובנו בן השנתיים.

עוד בוואלה!

חשד לרצח: צעיר בן 23 נורה למוות במסעדה בחיפה

לכתבה המלאה
בווידאו: תיעוד רגע הרצח בחיפה/צילום: חדשות מהשטח בטלגרם

אתמול נורו שני בני אדם ברהט, באירוע שטרם התבררו נסיבותיו. צוות מד"א שהגיע למקום העניק להם טיפול רפואי ופינה אותם לבית החולים סורוקה בבאר שבע, שם כעבור כמה שעות נקבע מותו של אחד הפצועים. מחקירה ראשונית עלה כי האירוע פלילי והתרחש על רקע של סכסוך משפחתי.

מאוחר יותר אתמול נורה אדם למוות ביפו. הוא נורה בידי תושב הוד השרון בן 22, שסירב למכור לו רובה אוויר משום שהוא ערבי. בעקבות זאת פרץ ביניהם עימות, במהלכו הגיעו חבריו של ההרוג, שניסו לשדוד את הנשק. בתגובה לכך שלף היורה את הנשק האישי שלו וירה למוות בצעיר.

לפי נתוני עמותת יוזמות אברהם, 114 ערבים נרצחו במהלך שנת 2022 בנסיבות הקשורות לאלימות ופשיעה. 97 מהקורבנות נורו למוות.

בעקבות אירועי הרצח האחרונים, מסרה עיריית אום אל פחם, בה גר ההרוג האחרון אגבאריה: "מה שקורה בימים ובשעות האחרונות בקהילה הערבית הוא טבח, ותו לא. החברה הערבית שלנו מדממת, פשע אחר פשע, ואין הרתעה לרוצחים, והמשטרה עוצרת חשודים ואז משחררת אותם ימים לאחר מכן כי אין הוכחות, כפי שהם טוענים בכל פעם.

"אנו מגנים את כל הפשעים הנתעבים הללו, ומגנים את הריגתם של הצעירים והילדים הללו שהולכים לשווא, האחרון שבהם הוא הנרצח המנוח סאמר חאפז אשקר, שנפל קורבן לפיזור הנשק ללא פיקוח או דין וחשבון לאלו הנושאים. כלי הנשק הללו מול אחיהם, שכניהם, קרובי משפחה וחברי קהילתם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully