וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיסול לאור יום בנצרת: בן 33 ובנו הפעוט נורו למוות

עודכן לאחרונה: 20.12.2022 / 21:04

הגבר, פיראס הייב, ובנו נורו כששהו ברכב בעיר. האב מת במקום ומותו של בנו נקבע כשעתיים מאוחר יותר לאחר מאבק על חייו. המשטרה פתחה במצוד אחר החשודים במקרה, שהרקע לו הוא ככל הנראה סכסוך בין עבריינים. "נשברו הרבה קודים, זה צריך להטריד את כולם"

בווידאו: תיעוד חיסול: תושב נצרת נורה למוות ואדם נוסף נפצע בינוני/מערכת וואלה!

גבר בן 33 ובנו בן השנתיים פיראס ופארס הייב, נורו היום (שלישי) למוות בשעה ששהו ברכב בנצרת. שוטרים בזירת הירי פתחו בסריקות לאיתור החשודים, בסיוע מסוק משטרתי וכוחות נוספים. הרקע למקרה הוא ככל הנראה סכסוך בין עבריינים.

האב מת בזירה, והפעוט פונה במצב קשה מאוד לבית החולים האנגלי בנצרת, בו עבר ניתוח דחוף. הוא היה אמור לעבור להמשך טיפול בבית החולים רמב"ם, אך מצבו היתדרדר ובהמשך נקבע מותו.

במשטרה סבורים כי מדובר ברצח כחלק ממאבק שליטה על שוק הסמים של נצרת, בין ארגוני פשיעה חזקים הפועלים בצפון. גורם בעולם התחתון אמר כי "אנחנו עדים לסדרה חדשה שתוביל לשרשרת של רציחות מהצדדים המסוכסכים שעד לפני מספר חודשים היו אמורים לשמור על הודנא והתחייבו לכך, אך זו לא החזיקה מעמד.

"זה שובר את הכלים ואת הכללים", הוסיף הגורם. "אבל למשטרה אין שליטה וחסר לה כוח אדם, ובלי עזרה של השב"כ היא חסרת אונים וכל רצח כזה הנותר בלתי מפוענח מותיר רוצחים שמסתובבים חופשי ועבריינים שמתחזקת אצלם התחושה שהפשע משתלם, זה כדור שלג". על המקרים ההולכים ומתרבים של ירי בו מעורבים ילדים בזירה, אמר: "נשברו הרבה קודים ונמחקו עקרונות הפשע הקלאסיים. אנחנו עדים לעידן הכול מותר, ללא אבחנה. העתיד לא צופן טובות. זה צריך להדאיג את כולם".

חשד לרצח בנצרת: בן 33 נורה למוות ברכבו, בן שנתיים נפצע קשה. 20 בדצמבר 2022. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, עיבוד תמונה
זירת הירי, היום/עיבוד תמונה, שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

השר לביטחון הפנים עמר בר-לב שוחח עם מפקד המחוז ועודכן בפרטי הרצח. "רציחתו של התינוק היא אירוע מחריד שאינו נותן מנוח. המאבק בפשיעה בחברה הערבית הוא מורכב מאוד, ואין בו קיצורי דרך. מדובר בעבריינים אכזריים שאינם בוחלים בדבר כדי לפגוע ביריביהם - עבריינים אף הם - גם כאשר נמצאים עימם בני משפחה תמימים", אמר. בהמשך הוסיף כי המשטרה תמשיך לפעול, ולצד זה נדרשת התגייסות אנשי ציבור, אנשי דת, מנהיגים, מעצבי דעה ומחנכים בחברה הערבית כדי לסייע במאבק.

בעקבות הרצח, ח"כ לשעבר ויו"ר רשימת בל"ד, סמי אבו שחאדה, האשים בציוץ בטוויטר את אוזלת ידה של המשטרה, ש"מבדילה בין חיי האזרח הערבי וחיי האזרח היהודי במדינה". "כמה תיקי רצח פוענחו מתוך מאות מעשי הרצח בחברה הערבית בשנים האחרונות? מי הועמד לדין מהאחראים במשטרה על כשלונו בתפקידו הבסיסי לספק בטחון גם לאזרח הערבי? ‏הנושא מחייב ועדת חקירה בינלאומית ועצמאית שתחקור את אוזלת היד שמגלה המשטרה כאשר הקורבן הוא ערבי.‏ גזענות המשטרה רוצחת אותנו".

עוד בוואלה!

חשד לרצח בנצרת: בן 33 נורה למוות ברכבו, בן שנתיים נפצע קשה

לכתבה המלאה
חשד לרצח בנצרת: בן 33 נורה למוות ברכבו, בן שנתיים נפצע קשה. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
פיראס הייב/אתר רשמי, שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

לפני כשבועיים נפצע קל תושב נהריה בן 44 בפיצוץ ברכבו, בו ישב עם ארבעת ילדיו. הילדים יצאו מהאירוע ללא פגע, והאב הועבר לבית החולים, שם הושמה עליו אבטחה. הפצוע מזוהה עם ארגון הפשיעה של שמוליק הרוש בצפון, אולם מנהל אורח חיים נורמטיבי ועובד כעובד קבלן ומקושר ברשויות המקומיות. במשטרה נבדק חשד לניסיון חיסול.

הלילה סמוך לצומת זבולון נפצעה באורח בינוני תושבת חיפה שנורתה כשהיתה ברכב עם בעלה ושלושת ילדיה, שלא נפגעו. היא פונתה לבית החולים רמב"ם בעיר.

חשד לרצח בנצרת: בן 33 נורה למוות ברכבו, בן שנתיים נפצע קשה.. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
הייב ובנו/אתר רשמי, שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בשבוע שעבר נורה למוות בנצרת בן 33 וגבר נוסף בן 44 נפצע באורח בינוני מהירי. השניים, תושבי העיר, נורו בעת שישבו ברכב על ידי חשודים שנמלטו מהזירה מיד לאחר מכן. לפי המשטרה, הרקע למקרה הוא סכסוך בין עבריינים.

מצלמת בטיחות של רכב שעבר בשעת המקרה תיעדה את המתרחש והסרטון הופץ הרשתות החברתיות. בתיעוד נראה אדם רעול פנים וחמוש באקדח יוצא באמצע רמזור מרכבו ופותח באש לעבר הרכב שבו נסע הקרובן.

  • עוד באותו נושא:
  • ירי
  • נצרת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully