וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיסול בחיפה: צעיר בן 23 נורה למוות במסעדה

עודכן לאחרונה: 22.12.2022 / 20:18

במשטרה נבדק קשר בין האירוע לרצח הכפול בנצרת שלשום. צוותי רפואה קבעו את מותו של הצעיר במקום. "לדברי עוברי אורח, הוא נפצע אנושות כתוצאה מאלימות בתוך מסעדה"

זירת הרצח בחיפה/צילום מבצעי מד"א

מהראן אבו חייט, צעיר מנצרת בן 23 נורה למוות היום (חמישי) באירוע אלימות במסעדה בחיפה. צוותי רפואה שהגיעו לזירה העניקו לו טיפול, אך לבסוף נאלצו לקבוע את מותו במקום. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע, כשעל פי החשד מדובר ברצח. כמו כן נבדק חשד כי מדובר בחיסול על רקע מאבקי שליטה בין ארגוני הפשיעה שהביאו גם לרצח הכפול בנצרת שלשום.

בסרטון מצלמת האבטחה במסעדה נראה אדם חמוש נכנס אליה ויורה מספר כדורים לעבר הצעיר שישב ליד שולחן במקום. מיד לאחר מכן החמוש בורח מהמקום.

שלומי פדר חובש באיחוד הצלה מסר כי "ביצעתי בצעיר בן 22 פעולות החייאה כשבסיומן למרבה הצער נקבע מותו בזירת האירוע עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל. לדברי עוברי אורח, הוא נפצע אנושות כתוצאה מאלימות בתוך מסעדה".

מהראן אבו חייט, בן 23 שנרצח בחיפה. ללא קרדיט, אתר רשמי
מהראן אבו חייט/אתר רשמי, ללא קרדיט
זירת הרצח בחיפה. 22 בדצמבר 2022. דוברות איחוד והצלה, אתר רשמי
זירת הירי בחיפה. היום/אתר רשמי, דוברות איחוד והצלה
בווידאו: תיעוד רגע הרצח בחיפה/צילום: חדשות מהשטח בטלגרם

פיראס ופארס הייב, תושב נצרת בן 33 ובנו בן השנתיים, נורו שלשום למוות בשעה ששהו ברכב בעיר.
האב מת בזירה, בעוד שהפעוט פונה במצב קשה מאוד לבית החולים האנגלי בנצרת, שם נקבע מותו. לפי המשטרה, הרקע למקרה הוא ככל הנראה סכסוך בין עבריינים.

בעיר הביעו כעס ותסכול רב מאוזלת ידה של המשטרה בעקבות הרצח הכפול. "בשכונה וסביבתה יש זעם גדול. כועסים על עצם הרצח וכועסים על כל מה שקורה במגזר הערבי, כועסים כי מתוסכלים", סיפר מדריך טיולים בעיר.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully