וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצוג הגיע ליפו לרגל חג המולד: "זהו מסר לעולם שאומר שאפשר לחיות כאן ביחד"

עודכן לאחרונה: 21.12.2022 / 22:57

נשיא המדינה הגיע לביקור ביפו והדליק את אורות עץ האשוח לרגל החג הנוצרי. הוא נפגש עם ראש העירייה רון חולדאי ומנהיגי העדה בעיר וביקש לברך את התושבים החוגגים. "זוהי זכות גדולה שבעיר הזו אנחנו מקיימים אלפי שנים של חיים משותפים ואמונות שונות ומגוונות"

בווידאו: השבעת הכנסת ה-25/צילום: ערוץ הכנסת

נשיא המדינה יצחק הרצוג נפגש הערב (רביעי) ביפו עם מנהיגי העדה הנוצרית של העיר והדליק את אורות עץ האשוח לרגל חג המולד. בביקור נכחו גם ראש עיריית תל אביב-יפו, רון חולדאי ושופט בית המשפט העליון בדימוס, ג'ורג' קרא.

הנשיא פנה אל חברי הקהילה בברכת חג שמח ואמר: "זוהי זכות גדולה שבעיר היפיפייה הזאת, תל- אביב יפו, אנחנו מקיימים אלפי שנים של חיים משותפים ואמונות שונות ומגוונות. אנחנו מתכנסים כאן, בערב הזה ומעבירים מסר שכולו אור לעולם, מסר שאומר שאפשר לחיות כאן ביחד".

נשיא המדינה יצחק הרצוג וראש עיריית תל אביב-יפו רון חולדאי בהדלקת נרות ביפו. 12 בדצמבר 2022. יאיר שגיא, אתר רשמי
"עיריית ת"א תמשיך לכבד את כל הדתות והמסורות של הקהילות החיות בה", חולדאי/אתר רשמי, יאיר שגיא
נשיא המדינה יצחק הרצוג וראש עיריית תל אביב-יפו רון חולדאי בהדלקת נרות ביפו עם מנהיגי העדה הנוצרית בעיר. 12 בדצמבר 2022. שלומי יוסף, אתר רשמי
"זהו מסר לעולם שאומר שאפשר לחיות כאן ביחד", הרצוג/אתר רשמי, שלומי יוסף
נשיא המדינה יצחק הרצוג וראש עיריית תל אביב-יפו רון חולדאי בהדלקת נרות ביפו עם מנהיגי העדה הנוצרית בעיר. 12 בדצמבר 2022. שלומי יוסף, אתר רשמי
מנהיגי העדה הנוצרית ביפו יחד עם רון חולדאי ויצחק הרצוג/אתר רשמי, שלומי יוסף

"יש כאן הרבה אור הנוצר מחיים משותפים, בניה ובנותיה של העדה הקטנה הזאת, מגיעים לשיאים עצומים בחברה הישראלית", נאם הרצוג. "אם נסתכל על התמונה כולה, נראה שישנה התקדמות, ישנם תמיד איומים והמתח קיים, אך עם זאת חייבים לומר את האמת: יש גם שיפורים עצומים. אנחנו כאים בכם אחינו הנוצרים".

בהמשך דיבר חולדאי והודיע כי העירייה תמשיך לכבד את כל הדתות ותציין את כל המסורות של הקהילות החיות בה, "הלוואי שנתברך במגוון הזה וביכולת להכיל אותו גם בשאר מדינת ישראל". הוא התייחס גם לשינויים שמתבצעים ביפו בשנים האחרונות, שלדבריו נועדו לשפר את איכות החיים של התושבים בה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully