וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פארס הקטן לא יזכה לגדול בישראל: חייבים להחזיר את הביטחון לנצרת, אום אל-פחם ות"א

איתמר בן גביר

עודכן לאחרונה: 21.12.2022 / 13:40

סבו של פארס בן השנתיים, שנרצח אמש, מאשים את המערב הפרוע בנצרת, והוא לא לבד - תושבים רבים מרגישים היטב שהמדינה מאבדת שליטה - אזרח יוצא מהבית ולא יודע אם ישוב. הכישלון הוא לא רק במגזר הערבי, הוא גם בכבישים ובחקלאות. לכן, צריך את התיקון לפקודת המשטרה הארכאית

בווידאו: תיעוד חיסול: תושב נצרת נורה למוות ואדם נוסף נפצע בינוני/מערכת וואלה!

פארס בין השנתיים לא יזכה לגדול במדינת ישראל. כדורי מרצח שפל פגעו בו ובאביו, כאשר הסבא מאשים את אוזלת היד והמערב הפרוע, שמתקיים בעיר נצרת. "אין דין ואין דיין", כך כלשונו. פארס לא לבד - בנצרת, ברהט, באום אל-פחם, בתל שבע, מרגישים היטב שמדינת ישראל מאבדת שליטה הכאוס במגזר הערבי רק מתגבר וממשלת ישראל הנוכחית, זאת שהציבה לעצמה יעדים להילחם בפשיעה במגזר נכשלה כישלון חרוץ.

הכישלון הזה הוא לא רק במגזר הערבי, גם בבאר שבע, להבים, עומר כמו גם בגליל וברחובות ירושלים מרגישים אזרחי ישראל את תחושת חוסר הביטחון האישי: פרוטקשן, טרור חקלאי אלימות ולאומנות כמו גם עלייה תלולה בגל הפיגועים מלמדים שחייבים שינוי של 180 מעלות. אם לא די בכך, גם תושבי ראשון לציון, חולון, תל אביב ובת ים סובלים היום יותר מתמיד - אזרח יוצא מביתו ולא יודע אם יחזור. היום יותר מתמיד אזרחית חושבת פעמיים אם לצפור בכביש לרכב "שחתך אותה", שהרי אי אפשר לדעת אם זה שמעירים לו לא יוציא סכין מהכיס.

חשד לרצח בנצרת: בן 33 נורה למוות ברכבו, בן שנתיים נפצע קשה.. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
פארס בן השנתיים לא יזכה לגדול בישראל/אתר רשמי, שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

למען אזרחי ישראל כולם אני נלחם בימים אלה על תיקון פקודת המשטרה. מדובר בפקודה ישנה, ארכאית, מזמן המנדט הבריטי, שהתיקון המהותי שבה נערך בשנת 1970. מדיוני הוועדה אני נתקל בתופעה מוזרה: רוב רובם של חברי הכנסת, כמו גם היועצים המשפטיים למיניהם, מודים שהפקודה לא רלוונטית ולא מאפשרת לשר לפעול כדי להגשים את המדיניות שלו.

רוב הדוברים מודים גם שבפועל השר רשאי וחייב להתוות מדיניות כמו גם לבדוק מדוע טיפול בתיקים נמשך זמן, ומדוע המשטרה לא אוכפת עבירות מסויימות המוגדרות כמכת מדינה. אלא שכפי שאמרו לי חבר וחברה באופוזיציה: "בן גביר, הכול פוליטי, בסוף גם אם אנחנו מסכימים עם ההצעה לא נצביע עבורה כי אנחנו חייבים להתנגד".

עוד בוואלה!

"אי אפשר לתאר את הכאב": ההכנות העצובות לכריסטמס בנצרת אחרי רצח הפעוט

לכתבה המלאה
טקס השבעת הכנסת | יו"ר עוצמה יהודית, איתמר בן גביר במהלך ישיבת סיעתו 15 בנובמבר 2022. ראובן קסטרו
"מטרת החוק היא לתת כוח וסמכות לשר להוביל מדיניות". בן גביר/ראובן קסטרו

ניחא הם, אבל התנגדות היועמ"שית מאכזבת במיוחד לאחר שגיבשה את עמדתה פחות מ-24 שעות לאחר שהצעת החוק הונחה על השולחן - כך לא אמורה להתנהל יועצת משפטית וראוי היה שבמשרד המשפטים יתקיים דיון יותר רציני וארוך מדיון חפוז כל שאכן התקיים דיון כזה.

לסיכום, מטרת החוק היא לתת כוח וסמכות לשר להוביל מדיניות. ככה זה בדמוקרטיה, השר קובע את המדיניות. אני בא כדי לקבל אחריות, אבל כשלוקחים אחריות צריך גם לקבל סמכות. עם האחריות הזאת, במידה ואשכנע את חברי בקואליציה המיועדת, אני מקווה להחזיר את הביטחון לתושבי ישראל - לנצרת, ואום אל-פחם, לחברון וקריית ארבע, לתל אביב וחולון, לנגב ולגליל. זה מגיע לכולנו.

ח"כ איתמר בן גביר הוא יו"ר עוצמה יהודית והשר לביטחון לאומי המיועד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully