וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טלי גוטליב על הקרבות בליכוד: צריכה לדאוג שהיועצים של נתניהו יהיו אנשים רציניים"

עודכן לאחרונה: 20.12.2022 / 9:35

חה"כ מהליכוד המשיכה לתקוף בראיון ל-103 את צחי ברוורמן, יועצו של נתניהו, והאשימה אותו בהדלפות. "יועץ האחיתופל של נתניהו חולל קרבות בליכוד". היא הוסיפה כי נתניהו "לא צריך להתעסק בשום דבר שקשור לרפורמה במערכת המשפט", ותקפה את היועמ"ש: צריכה ללכת

ח"כ טלי גוטליב (הליכוד) תקפה הבוקר (שלישי) את צחי ברוורמן, ראש המטה של ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו וכינתה אותו "יועץ אחיתופל". גוטליב שוחחה בתכנית "שבע-תשע" עם גדעון אוקו וגיא פלג ב-103 על הפרסומים לפיהם ביקש נתניהו לערוך בדיקת פוליגרף לעובדים בלשכתו, על רקע הדלפות משיחות פנימיות.

"מי שמסביבת נתניהו מעז להדליף לבן כספית, מהוגי תיק 1000 - הוא יועץ אחיתופל", האשימה גוטליב. "כחברת ליכוד אני צריכה לדאוג שמי שמקיף את נתניהו יהיו אנשים רציניים. מי שראה את נאומיי בכנסת לא רק שהוא התרשם מהם, אלא שלא היו משנים אות בהם".

גוטליב הוסיפה לתקוף ואמרה: "אני לא מתביישת לומר שהמלך עירום, ראיתי מה קורה עם האנשים הקרובים. צחי הוא פוטנציאל ממומש של יועץ אחיתופל. נתניהו הוא מדינאי מעולה, אבל אני אומרת כאן שאני צריכה לדאוג שמי שמקיף אותו יהיו אנשים רציניים. מההיסטוריה ובכלל, אני ממליצה לכל אדם שאוחז בתפקיד בכיר, שהיועץ יקדם את המנהיג ולא יחליש אותו. הדבר היחיד שמניע אותי היא טובת אזרחי המדינה".

טלי גוטליב, הכנסת. דצמבר 2022. ראובן קסטרו
"צריך שהיועץ יקדם את המנהיג ולא יחליש אותו". גוטליב/ראובן קסטרו

בסיום, הבהירה חברת הכנסת מהליכוד: "אנחנו כאן ולא מתנצלים על היותנו. נתניהו שילם מחירים אישיים גדולים מאוד על הרדיפה הפוליטית, אבל הוא לא צריך להתעסק בשום דבר שקשור לרפורמה במערכת המשפט ולהשאיר לנו. בהרב־מיארה צריכה ללכת ולהתנצל על ההפחדות שלה, היא מינוי פוליטי של גדעון סער".

אמש כבר תקפה גוטליב את ראש המטה ברוורמן: "צחי ברוורמן, אני חייבת לך משהו ולא ידעתי? שמעתי בתקשורת הערב שקראת לי (וגם לגלית) כפוית טובה. לידיעתך נבחרתי בפריימריז, משהו שלעולם לא היית עובר. מיזוגן שוביניסט. עברת פוליגרף? תציג לי אותו. אתה פוגע קשות בליכוד ובנתניהו העומד בראשו. יועץ אחיתופל זה מה שאתה!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully