וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

4 חודשים אחרי שנפצעה בפיגוע בירושלים וילדה פג: שוחררו האישה ובנה מבית החולים

עודכן לאחרונה: 19.12.2022 / 15:05

ליבא אהובה שרייבר שבה לביתה אחרי שאושפזה בבית החולים שערי צדק מאז אוגוסט האחרון, אז נפגעה מירי מחבל סמוך לקבר דוד המלך. הצוות הרפואי נאלץ ליילד אותה, והצליח להציל את חיי בנה, שנולד בשבוע ה-26 להריונה. "ברוך שעשה לנו נס במקום הזה"

בווידאו: פיגוע ירי בירושלים/צילום: מד"א, שלומי הלר, רוני כנפו, דוברות ביה"ח שערי צדק, רויטרס, ודוברות המשטרה

ליבא אהובה שרייבר, שנפצעה באורח קשה בפיגוע ירי בירושלים, שוחררה היום (שני) מבית החולים שערי צדק יחד עם בנה, לאחר אשפוז של יותר מארבעה חודשים. שרייבר נפגעה בבטנה כשהייתה בשבוע ה-26 להריונה ונאלצה ללדת תינוק פג. בזמן הזה נבצר מליבא לראות את בנה, בשל הטיפול המורכב והממושך בו.

לקראת שחרורה של ליבא התרגשות רבה אחזה בצוות המרכז הרפואי, שתלו בלונים ושלטי קיר מקושטים. "למשפחת שרייבר היקרים. אנחנו שמחים ונרגשים שאתם בשעה טובה יוצאים לבית! מאחלים לכם גידול קל ושתרוו ממנו רק נחת". ההתרגשות הגיעה לשיאה כשהגיעה ליבא אהובה, מלווה בבעלה, כשהיא עומדת על שתי רגליה מלווה ואוחזת את התינוק בשתי ידיה.

האב הנרגש הודה בשם כל המשפחה: "ברוך שעשה לנו נס במקום הזה. הגענו לכאן אחרי תשעה באב ואנו יוצאים בערב חג החנוכה שמחים לחגוג את בבית בחיק המשפחה. היה לנו את נפשנו לשלל ואנו מודים לבורא עולם שהחיינו וקיימנו על הניסים והנפלאות, תודה מיוחדת לאנשי הצוותים הרפואיים, הסיעודיים והסוציאליים המסורים שטיפלו והצילו את חייהם של אשתי והתינוק. תודה לצוות מד"א שהציל את חייה ופינה אותה במהירות. תודה לצוות הטראומה וטיפול נמרץ שהצילו אותה ממוות לחיים ולכל המחלקה הכירורגית וכל שאר המחלקות והיחידות התומכות שנאבקו על הצלתה ושיקומה. תודה לצוות הפגייה שגידל את התינוק יותר מארבעה חודשים עד לשלב שבו הוא יכול לצאת איתנו בריא הביתה".

לליבא ובנה עוד דרך החלמה לא פשוטה של שיקום וחזרה לחיים. עליהם יהיה לחזור להמשך מעקב וטיפול רפואי המצריך גם ניתוחים נוספים בהמשך. בני המשפחה מבקשים: "המשיכו להתפלל על ליבא אהובה בת רבקה בריינדל, ובנה דוד בן ליבא אהובה לרפואה שלמה בתוך שאר חולי ישראל, ושיזכו אביו ואמו להכניסו בבריתו של אברהם אבינו מתוך שלימות הבריאות וכל טוב ולגדלו לתורה ולחופה ולמעשים טובים".

באוגוסט האחרון יצאה ליבא מביתה בביתר עילית עם בעלה הרב חיים שרייבר להתפלל בקבר דוד המלך בירושלים. כשהגיעו לאזור החניון נאלצו להמתין לאוטובוס שעמד בתחנה זמן רב, ולפתע נשמעו יריות. המחבל פתח באש לעברם ופצע את ליבא. היא הובהלה לבית החולים ובהתחלה מצבה הוגדר "אנוש". הרופאים נאלצו ליילד את התינוק באופן מיידי ובמשך מספר ימים היא נאבקה על חייה ביחידה לטיפול נמרץ בשערי צדק. כמה קומות מעל, נאבקו צוותי הפגייה על חייו של הילוד שמצבו היה נראה חסר סיכוי לחלוטין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully