וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיגוע הירי בי-ם: מצב האישה ובנה שיולד בלידת חירום נותר קשה, הרופאים נאבקים על חייהם

עודכן לאחרונה: 14.8.2022 / 18:12

בית החולים שערי צדק בעיר עדכן כי השניים נמצאים בסכנת חיים והצוותים הרפואיים נלחמים על חייהם. עוד נמסר כי מצבו של הגבר כבן 60 שנורה גם הוא בפיגוע מוסיף להיות קשה. באירוע הביטחוני נפצעו עוד שישה בני אדם

בווידאו: פיגוע ירי בירושלים/צילום: מד"א, שלומי הלר, רוני כנפו, דוברות ביה"ח שערי צדק, רויטרס, ודוברות המשטרה

מצבה של האישה בשנות ה-30 לחייה שנורתה בפיגוע הירי בירושלים נותר קשה והיא נמצאת בסכנת חיים - כך נמסר היום (ראשון) מבית החולים שערי צדק בעיר בו היא מאושפזת. עוד נמסר כי הרופאים ממשיכים להיאבק גם על חיי בנה התינוק שיולד בלידת חירום ושל הגבר בשנות ה-60 לחייו שנפצע גם הוא בפיגוע.

בפיגוע שהתרחש סמוך לכותל המערבי בעיר העתיקה בירושלים נפצעו שמונה בני אדם והוא התרחש בשתי זירות, הסמוכות זו לזו. הראשונה, היא ברחוב מעלה השלום, בו נסע האוטובוס. במהלך הנסיעה עצר הנהג בכדי לסייע לנוסע בכיסא גלגלים לעלות אל האוטובוס. באותו הרגע, הגיח המחבל וניצל את הדלתות הפתוחות בכדי לירות לעבר נוסעי האוטובוס. זירת הפיגוע השנייה הייתה ברחוב מעלה שזך בכניסה לחניון קבר דוד המלך, שם ירה המחבל אל עבר רכב פרטי. אחרי שעות של מצוד, הסגיר את עצמו המחבל לידי כוחות הביטחון, והוא נחקר בידי שב"כ ומשטרת מחוז ירושלים.

צוותי זק"א בזירת פיגוע הירי בירושלים, 14 באוגוסט 2022. רויטרס
"הרופאים נלחמים על חייהם". זירת הפיגוע בי-ם, הלילה/רויטרס

"היה הרבה בלאגן, אנחנו זוכרים הרבה פאניקה וצרחות", סיפרו רועי ונפתלי, שנסעו באוטובוס בזמן הפיגוע. "עלינו שנינו בתחנה של הכותל והתיישבנו בספסל האחורי. פתאום האוטובוס עצר בפתאומיות. שמנו לב שהנהג פתח את הדלתות ועזר לנוסע בכיסא גלגלים לעלות. בשלב הזה הגיע המחבל והחל לירות אל האוטובוס".

השניים המשיכו וסיפרו כי שמעו את היריות, ובמהירות ירדו מהאוטובוס וברחו מהמקום. "אנחנו זוכרים הרבה צרחות, אנשים פצועים ומדממים. זה היה מפחיד נורא. בהתחלה לא הבנו בדיוק מה קרה, רק ברחנו משם, וראינו מסביבנו המון שוטרים רצים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully