וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקיבוץ של יוצאי ארגנטינה מתרגשים לקראת גמר המונדיאל: "מקווים לנס חנוכה"

עודכן לאחרונה: 18.12.2022 / 15:13

הדס מאור הנר שבעוטף עזה לא כיבסה את חולצת הנבחרת מתחילת הטורניר, אחרים לא מתראיינים כדי לא לעשות "נאחס" ובבית התרבות נערכים להקרנה ומקפידים לא לבצע במקום אף שינוי מחצי הגמר. יתר התושבים כוססים ציפורניים ומתפללים שמסי יעשה את הבלתי אפשרי: "לחץ היסטרי"

בווידאו:הכנות לשידור משחק הגמר של מונדיאל 2022, קיבוץ אור הנר/הדס זבלבסקי, אור הנר

בקיבוץ אור הנר שבעוטף עזה, שרוב תושביו הם יוצאי ארגנטינה, כוססים ציפורניים לקראת גמר המונדיאל הערב (ראשון) מול צרפת. רבים מהם יראו יחד את המשחק ויחזיקו אצבעות למסי בקרב הגדול בקריירה.

בבית התרבות כבר מתכוננים לצפייה המשותפת, ומקפידים לא לבצע אף שינוי ביחס להקרנת חצי הגמר - הכיבוד אותו כיבוד, המקומות אותם מקומות. וזה לא נגמר בזה. הדס זבלבסקי, רכזת התרבות בקיבוץ, לא כיבסה את חולצת הנבחרת מאז תחילת הטורניר. תושבים אחרים לא מסכימים להתראיין כדי לעשות לעשות "נאחס" לנבחרת. תקראו לזה אמונות טפלות, אבל את תושבי הקיבוץ זה ממש לא מעניין, הם רק רוצים לראות את מסי מניף את הגביע.

הכנות לשידור משחק הגמר של מונדיאל 2022, קיבוץ אור הנר. הדס זבלבסקי, אור הנר, תמונות גולשים
"הכיבוד אותו כיבוד", היערכות לגמר המונדיאל באור הנר/תמונות גולשים, הדס זבלבסקי, אור הנר

"אני בסטרס היסטרי, לא יכולה לשבת יותר מצי שעה רצוף. יש התרגשות גדולה מאוד", סיפרה לוואלה זבלבסקי, ואדי, חקלאי שמתגורר בקיבוץ, הוסיף: "ההתרגשות מתערבתת עם שמחת נר ראשון של חנוכה. זה יהיה נס של חנוכה אם ארגנטינה ננצח".

"יש כאלה שרוצים לצפות בבית התרבות עם מסך ענק ומוסיקה וחגיגה, אני עד עכשיו ראיתי את המשחקים בבית, לא נתתי לאף אחד לבוא. לא מטעמי אמונה, פשוט אין לי סבלנות. אבל היום אני רואה עם הנכדים שלי", סיפר אדי, עבורו המונדיאל הוא מקלט מפני משבר החקלאות".

עוד בוואלה!

"מייצגים את כולנו": ערב בבית הקפה ברהט עם אוהדי מרוקו

לכתבה המלאה
הכנות לשידור משחק הגמר של מונדיאל 2022, קיבוץ אור הנר. הדס זבלבסקי, אור הנר, תמונות גולשים
"לחץ היסטרי", בית התרבות באור הנר/תמונות גולשים, הדס זבלבסקי, אור הנר

אדי גם יודע לספר מה משמעות המונדיאל עבור הארגנטינאים: "אם הם מנצחים יהיו חגיגות, אם ארגנטינה מפסידה יכולה להיות מהומה. התקווה של הנבחרת דוחה אצל הארגנטינאים את המצב הכלכלי והפוליטי שם. זה שיעור מיוחד לכולנו, שלמרות מחלוקות פוליטיות, זה מאחד שם את כולם".

עבור תושבי הקיבוץ, זכייה במונדיאל תהיה גם ניצחון בדרבי הדרום-אמריקני והזדמנות מצוינת ללעוג לחברי הקיבוץ השכן ברור חיל, שרוב תושביו הם יוצאי ברזיל. "יש יריבות ספורטיבית בין הקיבוצים כבר שנים, אבל השנה אנחנו ממתינים לא קופצים מעל הפופיק", הסבירה רכזת התרבות. "את השמחה לאיד נשמור רק למקרה שארגנטינה תנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully