וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדופיל בשיבא: סניטר הואשם שתקף מינית תינוקת וילד

עודכן לאחרונה: 16.12.2022 / 12:53

דניל יעקב הואשם בגין ביצוע מעשים פדופילים בתינוקת בת פחות משנה, תינוקת בת 3 וילד בן 8. במכשיריו, נמצאו עשרות אלפי תמונות וסרטונים של ילדים ונערים באקטים מיניים. אמש חברו, אורן חננייב, הואשם שצילם ילד בן 4 בעירום, וגם במכשירו נמצאו תמונות בעלי אופי פדופילי

בווידאו: הפדופיל שמודה לעיני המצלמה הנסתרת בפני ההורים שהגיעו להתעמת איתו: ״פגעתי בילדים שלכם״/ערוץ 13

דניל יעקב, סניטר בבית החולים שיבא, בן 35 מרמת גן, הואשם היום (שישי) בגין ביצוע מעשה מגונה בתינוקת ובילד בן 8, וצילם תינוקת בת 3 כשהייתה מורדמת לפני ניתוח. על פי כתב האישום שהגישה פרקליטות מחוז תל אביב לבית המשפט המחוזי בעיר, יעקב החזיק עשרות אלפי תמונות וסרטונים של ילדים ונערים לצרכים מיניים.

באפריל 2021, יעקב הואשם שצילם את איבר מינה של תינוקת בת 3 בעודה מורדמת, ושלח את התמנה לחברו, אורן חננייב, אח בבית החולים רמב"ם שהואשם גם הוא בעבירות מין. במשך כ-10 חודשים, יעקב תקף מינית ילד בן 8 ותינוקת בת פחות משנה, תיעד את המעשים והעביר את חלקם לחננייב. במכשירים שונים שבבעלותו, נמצאו עשרות אלפי תמונות וסרטונים בהם מופיעים ילדים ונערים בעירום מלא או חלקי, חלקם מבצעים אקטים מיניים עם בגירים, קטינים ואף עם חיות.

דניל יעקב. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, צילום מסך
החזיק בעשרות אלפי סרטונים פדופיליים. דניל יעקב/צילום מסך, שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בבקשת המעצר שהוגשה במקביל לכתב האישום, ציינה המגישה עו"ד טל בנאי גת כי "המעשים בוצעו במקום בו אמורים הקטינים להרגיש בטוחים ובנוח, גם כן תוך הפרה של האמון שניתן בו". עו"ד אבישג כהן, שמייצגת את דניל מטעם הסניגוריה הציבורית, מסרה כי "מדובר בבחור צעיר שמתמודד עם חיים קשים ומורכבות נפשית. אנו נלמד את חומרי החקירה לאחר שנקבל אותם".

אמש, הוגש כתב אישום נגד אורן חננייב, בן 28 מקריית ים, על כך שצילם אישה בעירום בזמן שהייתה מורדמת לפני ניתוח, צילם תמונות עירום של ילד בן 4 והחזיק אלפי תמונות וסרטונים בעלי אופי פדופילי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully