וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צילם מטופל בן 4 בעירום: אח מבית החולים רמב"ם מואשם בעבירות מין ופדופיליה

עודכן לאחרונה: 15.12.2022 / 15:15

כתב אישום הוגש נגד אורן חננייב בן ה-28 מקרית ים, לאחר שצילם אישה בעירום מורדמת בדרכה לחדר ניתוח וילד ללא בגדים, ושלח את התמונות לחברו. עולה עולה מהאישומים כי החזיק אלפי סרטונים ותמונות בעלות תוכן פדופילי. "הפרה בוטה של האמון שניתן בו"

בווידאו: פדופיל משוחרר, שנמצא תחת פיקוח, חשוד במעשה מגונה בילד בן עשר ביפו/מערכת וואלה NEWS

כתב אישום הוגש היום (חמישי) נגד אחד בבית החולים רמב"ם בחיפה, אורן חננייב בן ה-28 מקרית ים, בגין עבירות מין, לאחר שצילם אישה בעירום בזמן שהייתה מורדמת לפני ניתוח. עוד עולה מהאישומים כי צילם תמונות עירום של ילד בן 4 ושלח אותן לחברו. בנוסף, החזיק חננייב אלפי תמונות וסרטונים בעלי אופי פדופילי.

בקשת המעצר עד תום ההליכים הוגשה במקביל להגשת כתב האישום. עורכת הדין טל בנאי גת מסרה: "המעשה המגונה שבוצע על ידי חננייב בוצע בצעירה מורדמת לצורך ניתוח, תוך הפרה בוטה של האמון הניתן בו במסגרת תפקידו כאח האמור לסייע. צילום הקטין העירום נעשה בביתו, מקום בו אמור הקטין לרגיש בטוח ובנוח, גם כן תוך הפרה של האמון שניתן בו".

אורן חננייב תושב קרית ים בן 28, החשוד בביצוע עבירות פדופיליה ועבירות מין תוך ניצול גישתו לחדרי ניתוח בבתי החולים בו הוא מועסק 13 בדצמבר 2022. מתוך לינקדאין, אתר רשמי
צילם אישה בעירום כשהיא מורדמת ובדרכה לחדר ניתוח. אורן חננייב/אתר רשמי, מתוך לינקדאין

לחננייב מיוחסות עבירות של מעשה מגונה באישה, תוך ניצול מצב של חוסר הכרה שבו היא שרויה, עבירה של שימוש בגופו של קטין לעשיית פרסום תועבה, עבירה של פרסום תועבה ובו דמותו של קטין, החזקה וצריכה של פרסום תועבה ובו דמותו של קטין.

חננייב נעצר לצד חברו, יעקב דניל בן ה-35 מרמת גן, שחשוד כי ביצע עבירת מין בתינוקת בת פחות משנה. לפי המשטרה, בחקירה עלה כי ברשותו של דניל נמצאו אלפי סרטים ותמונות בעלי תוכן פדופילי מובהק ובהם תיעוד עבירות מין של בגירים בתינוקות וילדים, וכן התכתבות עניפה בנושאי פדופיליה עם גברים נוספים.

עוד בוואלה!

ירה למוות, זרק את התרמיל ועזב את הבית: תושב הצפון מואשם ברצח אמו

לכתבה המלאה
דניל יעקב. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, צילום מסך
חשוד שביצע מעשים מגונים בתינוקת בת שנה. יעקב דניל/צילום מסך, שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בנוסף, גילו החוקרים סרטונים ותמונות אותם צילם החשוד שבו הוא מופיע מבצע מעשים מגונים בתינוקת ובילד קטן של מכריו, וכן תמונה של ילדה לפני ניתוח שצולמה על ידו בבית החולים ללא ידיעתה בבית החולים כשפלג גופה התחתון עירום.

מניתוח ההתכתבויות של דניל, הגיעו החוקרים לחשוד חננייב, עצרו אותו ותפסו את המכשירים הסלולריים והמחשבים שברשותו. בכמה התכתבויות בין השניים נראו שיעקב ממליץ לחננייב על תרופות טשטוש בהן יעשה שימוש כדי להקטין התנגדות אצל ילדים בזמן תקיפה מינית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully