וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולמות באגרופים, מושכות בשיער ובועטות: נערות תקפו תלמידה בבית ספר בלוד

עודכן לאחרונה: 16.12.2022 / 12:47

בתיעוד המקרה נראות הנערות, תלמידות כיתה ח', מושכות בחולצתה של הקורבן עד שהיא נופלת לריצפה. כשהיא שרועה על הקרקע וזועקת לעזרה - הן ממשיכות לחבוט בה. אמה של התלמידה שהותקפה הגישה תלונה במשטרה וחקירה נפתחה

תלמידות כיתה ח' תקפו תלמידה בכיתה י' בלוד/מערכת וואלה!

נערות בנות 14 תקפו אתמול (חמישי) תלמידה בכיתה ט', מבית ספר אחר בלוד. בסרטון שפורסם ברשתות החברתיות הן נראות דוחפות את בת ה-15, מפילות אותה לרצפה ובועטות בה. אמה של הנערה שהותקפה הגישה תלונה במשטרה וחקירה נפתחה.

בתיעוד האירוע נראות הנערות, תלמידות כיתה ח', מושכות בחולצתה של הקורבן עד שהיא נופלת לריצפה. כשהיא שרועה על הקרקע, הן ממשיכות לחבוט בה ולהלום באגרופים. בהמשך הן אף מושכות בשיערה תוך שהיא זועקת לעזרה.

בווידאו: מכות בבית ספר יוקרתי במרכז: הורה תקף תלמידים בטענה שהציקו לבתו/ידיעות מהשטח בטלגרם

ביום שני, אם לתלמיד תקפה את מנהלת בית הספר "נופרים" בטבריה. לפי החשד, האם התפרצה למשרדה יחד עם זוג הורים נוסף. אז, החלה לצעוק עליה ללא הרף - עד שלמקום נקרא מאבטח בית הספר, שהוציא את השלושה מהמשרד. אולם, זמן קצר לאחר מכן חזרה האם החשודה למשרד המנהלת, איימה עליה וזרקה ציוד משרדי לרצפה. למקום הוזמנה ניידת משטרה ותלונה הוגשה כנגד האם, יחד עם צו הרחקה מהמנהלת ומבית הספר.

מקרה נוסף של אלימות כלפי עובדי הוראה התרחש יום לפני כן ברחובות, לאחר שאב בגן "הדס" תקף מילולית את גננת הגן. לפי החשד, האב תקף את גננת הגן מול הילדים ושאר צוות ההוראה, בשטח הגן ובעת שהגיע לאסוף את בתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully