וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היה בדרך לחופשה": חשוד נוסף בניסיון החיסול בלמבורגיני בכביש 6 נעצר בנתב"ג

עודכן לאחרונה: 15.12.2022 / 19:14

מדובר בחשוד הרביעי במעורבות באירוע, בו נורו שני בני אדם במהלך ניסיון חיסול שלפי החשד היה מתוכנן לפרטים. "הוא לא ידע שהוא מבוקש לחקירה, נעצר בדרך לחופשה משפחתית בחו"ל", אמר עורך דינו של החשוד. מעצרו הוארך בשבוע

בווידאו: ניסיון חיסול בלמבורגיני: שני גברים נפצעו קשה ובינוני מירי בכביש 6/דוברות משטרה

המשטרה עצרה היום (חמישי) חשוד נוסף במעורבות בניסיון החיסול בלמבורגיני שאירע בכביש 6 בתחילת החודש - רגע לפני שעלה על מטוס בנתב"ג. זמן קצר לאחר מכן הובא בפני בית משפט השלום בראשון לציון החשוד, מוחמד אבו עמאר, תושב רמלה בשנות השלושים לחייו, יחד שלושת החשודים הנוספים בפרשה - ומעצרם הוארך בשבוע.

בדיון, טען עורך הדין שוקרי אבו טביק, המייצג את החשוד הרביעי מוחמד אבו עמאר, כי מרשו כלל לא ידע שהוא מבוקש לחקירה - ונתפס בעת שהוא בדרכו לחופשה משפחתית בחו"ל. "יש חולשה ראייתית בעניינו. כשהמשטרה לא עונה לשאלות שלי אני מבין שכנראה אין ראיות".

עורך הדין וליד כבוב המייצג את שלושת החשודים הנוספים אמין, רשאד וקרם אבו גאנם - ציין כי אמין מסר בחקירתו טענת אליבי ושאשתו מסרה עדות, כמו גם אשתו של רשאד. "הגעתם לחיפוש לפני שלושה ימים במתחם המשפחתי ולא מצאתם כלום", טען. עוד ביקש לדעת אם המשטרה התאימה בין אופנוע שנתפס בעת המעצר של קרם לאופנוע שהיה בזירה, אך לא קיבל מענה.

ניסיון חיסול בלמבורגיני: שני גברים נפצעו קשה ובינוני מירי בכביש 6. דוברות המשטרה, אתר רשמי
חשוד רביעי נעצר בנתב"ג/אתר רשמי, דוברות המשטרה

מחקירת המקרה עולה כי ביום האירוע הגיעו שלושה רכבים עם מספר רב של חשודים סמוך לרכב מסוג למבורגיני וחסמו אותה. לאחר מכן פרקו מהרכב, והחלו להכות באלות, אתי חפירה, וחפצים חדים את רכב היוקרה ויושביו. אמבולנס שהוזעק לזירה איתר את הפצועים לאחר שהחשודים נמלטו. ברגעים אלו הגיח אופנוע עם שני נוסעים ופתח באש לעבר פלג גופו התחתון של אחד הפצועים, שלפי החשד היווה את היעד המרכזי לתקיפה.

לפי החשד, הרקע לאירוע הינו פלילי, וניסיון החיסול היה מתוכנן לפרטים - כך שמכונית הלמבורגיני השחורה תוכננה להיחסם במנהרה סמוך לצומת בן שמן, שם תקפו המעורבים את הנוסעים בה. הנפגעים, בני 31 ו-46, פונו לבית החולים בילינסון בפתח תקווה עם פציעות חודרות. "בתוך המנהרה ראינו רכב עומד בצד ובסמוך שכב גבר עם פציעות חודרות וגבר נוסף גם הוא עם פציעות חודרות", סיפרו צוותי מד"א. "הענקנו להם טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותם לבית החולים כשמצבו של אחד קשה והשני בינוני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully