וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסיון חיסול בלמבורגיני: שני גברים נפצעו קשה ובינוני מירי בכביש 6

עודכן לאחרונה: 6.12.2022 / 12:43

על פי החשד, הנפגעים תושבי מזרח ירושלים, נורו על ידי אלמונים מרכב אחר בזמן נסיעה ליד צומת בן שמן. הם פונו לבית החולים בילינסון שבפתח תקווה, והמשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע

בווידאו: ניסיון חיסול בלמבורגיני: שני גברים נפצעו קשה ובינוני מירי בכביש 6/דוברות משטרה

שני גברים נפצעו הלילה (שלישי) קשה ובינוני בניסיון חיסול בכביש 6 סמוך למחלף בן שמן. הנפגעים, תושבי מזרח ירושלים, נסעו ברכב יוקרה מסוג למבורגיני. על פי החשד, הם נחסמו על ידי כלי רכב אחרים ונורו על ידי אלמונים ממכונית אחרת בזמן הנסיעה, שנמלטו לאחר מכן מהזירה. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע.

השניים, בני 31 ו-46, פונו לבית החולים בילינסון בפתח תקווה עם פציעות חודרות. פרמדיק מד"א אלעד פולק והחובש שלמה לוי סיפרו: "בתוך המנהרה ראינו רכב עומד בצד ובסמוך שכב גבר עם פציעות חודרות וגבר נוסף גם הוא עם פציעות חודרות. הענקנו להם טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותם לבית החולים כשמצבו של אחד קשה והשני בינוני".

ניסיון חיסול בלמבורגיני. למבורגיני. דוברות משטרת ישראל
למבורגיני מעוכה. זירת ניסיון החיסול בכביש 6/דוברות משטרת ישראל

בסוף השבוע נורה למוות צעיר בן 25 בכפר קרע, ואדם נוסף נפצע באורח קשה. המשטרה חוקרת חשד לרצח. צוות מד"א שהגיע לזירה, ליד מפעל בטון בדרום אזור התעשייה, קבע את מותו של סעיד עומר כבהא במקום ופינה את הפצוע הנוסף לבית החולים הלל יפה בחדרה כשהוא מורדם ומונשם ומצבו קשה.

מחקירה ראשונית עולה כי האירוע התרחש בעת שהשניים נסעו יחד ברכב. נוסע במכונית אחרת, שעקף אותם כמה שניות קודם לכן - ירד מהרכב והחל לירות לעברם מספר רב של יריות. לאחר מכן, נמלט מהמקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully