וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחשש למהומות אחרי המשחק של מרוקו: המשטרה תתגבר כוחות בדרום

עודכן לאחרונה: 13.12.2022 / 16:59

בעקבות האירועים האלימים אחרי המשחקים הקודמים של הנבחרת המרוקאית במונדיאל, מרחב נגב במשטרה נערך לחצי הגמר מחר. במסגרת מבצע "גול עצמי", שבו החלה המשטרה אחרי ההתפרעויות בסוף השבוע, נעצרו כבר 6 צעירים

הערים הערביות חוגגות את העפלתה של מרוקו לחצי גמר המונדיאל, 10 בדצמבר 2022/תיעוד ברשתות החברתיות לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

המחוז הדרומי של המשטרה יתגבר מחר (רביעי) כוחות באזורים מסיומים בדרום, עקב חשש מירי וזריקות אבנים לאחר משחק חצי הגמר במונדיאל בין מרוקו לצרפת, כפי שקרה אחרי משחקים קודמים של הנבחרת.

לאחר הניצחון של מרוקו ברבע הגמר בסוף השבוע, נרשמו התפרעויות בכמה מוקדים בנגב, בהם רהט, לקיה ותל שבע. בעקבותיהן, קיימו במרחב נגב של המשטרה בימים האחרונים דיונים לקראת חצי הגמר כדי למנוע מקרים דומים, כולל פגיעה בניידות משטרה.

במשטרה הוחלט במסגרת מבצע "גול עצמי" להיערך למשחק מחר עם תגבור כוחות באזור. ביום ראשון כבר נעצרו שישה צעירים בחשד לירי אחרי המשחק.

נזק שנגרם לניידת משטרה מזריקת אבנים בתל שבע, תל שבע. דוברות משטרת ישראל
נזק שנגרם לניידת משטרה מזריקת אבנים בתל שבע, ראשון/דוברות משטרת ישראל

לא רק בדרום חגגו את ההישג של נבחרת מרוקו, אלא גם במוקדים אחרים ברחבי המגזר הערבי בישראל. אחד ממוקדי החגיגות היה בנצרת וריינה, שם נצפו החוגגים ברחובות העיר כשהם מצפצפים ברכביהם בשיירות, מניפים דגלים ממכוניות וברחבי העיר - וכן ויורים זיקוקים לאוויר. באחד ממוקדי הזיקוקים, הפיל אחד מהחוגגים את בית הזיקוק על הקרקע - והוא החל לירות את הזיקוקים לעבר העומדים עליה באופן שהיווה עבורם סכנה.

  • עוד באותו נושא:
  • מרוקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully