וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזמן חגיגות ניצחון נבחרת מרוקו: נער מהדרום נעצר כשהשליך אבנים על ניידת משטרה

עודכן לאחרונה: 11.12.2022 / 13:50

תושב תל שבע בן 17 השליך אבנים לעבר שוטרים שהגיעו ליישוב בזמן חגיגות ניצחון נבחרת מרוקו במונדיאל. נזק נגרם למכונית המשטרתית, והנער נעצר. "משטרת ישראל תאפשר את רוח הספורט, אך תנהג באפס סובלנות נגד כל גילוי אלימות"

הערים הערביות חוגגות את העפלתה של מרוקו לחצי גמר המונדיאל, 10 בדצמבר 2022/תיעוד ברשתות החברתיות לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

במהלך חגיגות ניצחון נבחרת מרוקו במונדיאל אמש (שבת), תושב תל שבע בן 17 השליך אבנים לעבר ניידת משטרה וגרם נזק למכונית. השוטרים עצרו אותו והוא יובא היום לדיון בהארכת מעצרו. "משטרת ישראל תאפשר את רוח הספורט, אך תנהג באפס סובלנות נגד כל גילוי אלימות או סיכון חיים", נמסר מהמשטרה.

אמש חגגו בערים הערביות את ניצחונה הסנסציוני של נבחרת מרוקו, שגברה על נבחרת פורטוגל במשחק היסטורי - והעפילה לחצי גמר הטורניר. ההמונים יצאו לרחובות כשהם מצוידים בזיקוקים וקריאות מורל - וחגגו את ניצחונה חסר התקדים.

נזק שנגרם לניידת משטרה מזריקת אבנים בתל שבע, תל שבע. דוברות משטרת ישראל
ניידת המשטרה שנפגעה/דוברות משטרת ישראל

אחד ממוקדי החגיגות היה בנצרת וריינה, שם נצפו החוגגים ברחובות העיר כשהם מצפצפים ברכביהם בשיירות, מניפים דגלים ממכוניות וברחבי העיר - וכן ויורים זיקוקים לאוויר. באחד ממוקדי הזיקוקים, הפיל אחד מהחוגגים את בית הזיקוק על הקרקע - והוא החל לירות את הזיקוקים לעבר העומדים עליה באופן שהיווה עבורם סכנה.

גם במזרח ירושלים נרשמו חגיגות דומות, עם שורות רכבים מצפצפים וקריאות מורל. קבוצות חוגגים קפצו והריעו לנוכח הניצחון הגדול - והסנסציה של מרוקו. נרשמו כמה תקריות אלימות מול המשטרה, שכללו חיכוכים קלים מול החוגגים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully