וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיתונאי ספורט אמריקני מת במהלך סיקור המונדיאל; אחיו: הוא נרצח

עודכן לאחרונה: 10.12.2022 / 9:12

גראנט ווהל בן ה-48 התמוטט במהלך סיקור המשחק בין הולנד לארגנטינה, ולמרות ניסיון ההחייאה צוות רפואי נאלץ לקבוע את מותו. אחיו האשים בציוץ בטוויטר: "הוא לבש חולצה בצבעי הקשת לתמיכה בקהילה הגאה, ואמר שהוא לקה בדלקת גרון - אני לא חושב שזה המצב"

כתב הספורט האמריקני, גרנט וואהל, שהלך לעולמו בקאטר, לשם נשלח כדי לסקר את המונדיאל./רויטרס

עיתונאי הספורט האמריקני, גראנט ווהל, הלך לעולמו בזמן שסיקר את משחקי המונדיאל בקטאר. סוכנו, טים סקנלן אישר את הדברים אמש (שישי) בריאיון עם הניו יורק טיימס. לדבריו, ווהל סיקר את המשחק בין ארגנטינה להולנד, ופתאום חש מצוקה.

אחיו של העיתונאי, סוטרלי קראקליייט, טען כי המוות אינו מקרי. "הוא לבש חולצה בצבעי הקשת בשביל לתמוך באוהדי הכדורגל מהקהילה הגאה", כתב האח בציוץ בטוויטר. "דיברתי איתו לכבוד יום ההולדת שלו, הוא אמר שהוא לקה בדלקת גרון, אבל אני לא מאמין שזה המצב. איימו עליו בהודעות בטלפון, אני מקווה שהטלפון שלו נמצא בבית החולים שבו הוא מת".

"הוא לא ישן כמו שצריך ושאלתי אותו אם הוא לקח כדורי שינה", סיפר הסוכן. "הוא אמר לי שהוא רק צריך להירגע לרגע". על פי הדיווח, גורמי רפואה ביצעו בעיתונאי פעולות החייאה במשך 20 דקות, אך לא הצליחו להציל אותו.

אשתו של ווהל, ד"ר סלין גראונדר, גם אישרה את המקרה בציוץ בטוויטר. דובר משרד החוץ האמריקני, נד פרייס, מסר כי הרשויות בארצות הברית נמצאות בקשר עם גורמי ממשל בקטאר, כדי לוודא שמספקים את צרכי המשפחה.

עוד בוואלה!

בכירים אמריקנים: רוסיה מספקת לאיראן תמיכה צבאית "חסרת תקדים"

לכתבה המלאה
כתב הספורט האמריקני, גרנט וואהל, שהלך לעולמו בקאטר, לשם נשלח כדי לסקר את המונדיאל. 10 בדצמבר 2022. רויטרס
נרצח? גראנט ווהל/רויטרס

ווהל, בן ה-48, החל את הקריירה העיתונאית שלו ב-1996 במגזין ספורט אילוסטרייטד. הוא סיקר כדורגל וכדורסל מכללות, וכתב את המאמר הראשון על כוכב ה-NBA לברון ג'יימס, כשהוא עוד היה בתיכון. לאחר מכן הוא עבר לסקר באופן קבוע כדורגל, והצלחתו עלתה ככל שהענף צבר תאוצה בארצות הברית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully