וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 20 שנה: מדריך פנימייה נעצר בחשד שביצע עבירות מין בילדים שהדריך

עודכן לאחרונה: 11.12.2022 / 15:04

חיים דדון-טל חשוד בביצוע עבירות מין חמורות בהן מעשי סדום ומעשים מגונים בילדים עליהם היה אחראי בפנימייה. 3 גברים בשנות השלושים לחייהם סיפרו כי נפגעו כשהיו בגילאי 16-11. לפי החשד, טל נהג לצפות עימם בתכנים פורנוגרפיים ולקיים עימם יחסי מין בתמורה למתנות

חיים טל, חשוד בביצוע עבירות מין בילדים בחריש בעת שהיה מדריך בפנימייה.. דוברות משטרת ישראל
חשד שצפה עם הילדים בסרטים בעלי אופי מיני ופדופילי. חיים דדון-טל/דוברות משטרת ישראל

חיים דדון-טל, תושב חריש בן 54, נעצר בחשד שביצע עבירות מין בילדים שהדריך בפנימייה לפני כ-20 שנה - כך הותר היום (חמישי) לפרסום. הוא חשוד בביצוע מעשי סדום, מעשים מגונים והתעללות מינית בילדים עליהם היה אחראי, במשך שנים ארוכות. בית משפט השלום בחדרה האריך בשישה ימים את מעצרו.

מחקירת המשטרה עולה החשד כי טל פגע מינית בשלושה גברים, היום בשנות השלושים לחייהם, שנפגעו ממנו לפני כעשרים שנה כשהיו בני 16-11. על פי החשד הוא היה צופה עמם בסרטים בעלי אופי מיני ופדופילי, מקיים עמם יחסי מין ותמורתם בכל פעם היה מתגמל אותם במתנות.

ניידות משטרה. שלומי גבאי
"בחקירתו הוא שומר על זכות השתיקה בשאלות המהותיות". ניידת משטרה/שלומי גבאי

בחיפוש בביתו נתפסו שמונה מכשירי טלפון, מחשב נייד, טבלט ודיסק און קי להם מסרב טל לתת את הקוד, לפי רס"ר שרון אטבריאן. "בחקירתו הוא שומר על זכות השתיקה בשאלות המהותיות", ציינה סגנית הנשיא, השופטת פנינה ארגמן, ואמרה וכי "כבר בשלב הזה יש בכך כדי לחזק את היסוד הסביר לחשד".

עו"ד ארבל עמי-גא, המייצג את חיים דדון-טל מטעם הסנגוריה הציבורית, הזכיר כי מדובר בגבר ללא עבר פלילי. עם זאת, דחתה השופטת ארגמן את בקשתו של עמי-גא לאסור את פרסום שמו של טל, שכן "קיים סיכוי שקיימים קורבנות נוספים אשר במידה וידעו שהחשוד נעצר, יגיעו לתחנת המשטרה על מנת למסור עדויות". עו"ד עמי-גא מסר לוואלה בהתייחסות, "אנחנו נמצאים בראשית החקירה ומקווים שהמשטרה תמצה אותה בהקדם על מנת שהדברים יתבהרו ויופרכו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully