וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המדריך במוסד לליקויי שמיעה מואשם בעבירות מין בחניכים: "מעשים חמורים"

עודכן לאחרונה: 4.12.2022 / 14:54

מכתב האישום עולה כי ירין חברה בן ה-28 פגע מינית בשלושה ילדים ובנערה בין 2015 ל-2022, במקומות ציבוריים ובביתם. "המעשים מעידים שלנאשם מסוכנות מינית גבוהה"

בווידאו: ט' ונ', שהתלוננו נגד אייל גולן, במסיבת עיתונאים, 15.11.22/מערכת וואלה!

כתב אישום הוגש היום (ראשון) נגד ירין חברה, תושב רחובות בן 28, בגין ביצוע עבירות מין בילדים שהיו חניכים שלו במועדונית לחירשים ולקויי שמיעה בראשון לציון. את העבירות ביצע לכאורה חברה בין השנים 2022-2015 בארבעה מחניכיו, שלושה מהם כשהיו בני 14-12 ואחת כשהייתה בת 17.

עוד מפרט כתב האישום כי חברה פגע לאורך שנים בחניכיו, כולם לקויי שמיעה וצעירים ממנו בשנים רבות. בבקשת המעצר עד תום ההליכים המשפטיים נגדו, ציינה עורכת הדין פאר: "טיב המעשים המיוחסים לנאשם באישום הראשון חמורים במיוחד וכל המעשים מעידים כי לנאשם מסוכנות מינית גבוהה, באשר הוא פוגע בקטינים משני המינים, לעיתים בביתם, לעיתים במקומות ציבוריים והכל תוך ניצול גילו ומעמדו כלפיהם".
 

ירין כברה. יחידת הכלבנים, אתר רשמי
ירין חברה/אתר רשמי, יחידת הכלבנים

בעקבות פרסום התלונה הראשונה נגד חברה בחודש שעבר, תלונות נוספות הוגשו מצד נערים נוספים. אמו של הנער שתלונתו חשפה את הפרשה גוללה את מסכת ההתעללות שבנה עבר: "הבן שלי פחד ממנו", סיפרה. "ירין ניסה להתקרב אליו, הוא בא לאכול אצלנו, בא לישון אצלנו, הוא ביקש שירין יבוא לישון אצלו. לא ידענו איך לעכל את זה. הוא השתלט לו על החיים".

"יש עוד מדריכים, איך לא ראו ולא שמו לב?", תמהה האם. "היו מלא נורות אדומות במועדון ולא יצרו קשר. איך זה יכול לקרות? איך יכול היה לעשות מה שהוא רוצה? זה פשוט לא הגיוני. ירין רצה כל הזמן לעבוד עם ילדים. כנראה הבן שלי לא הראשון. אנחנו לא מתביישים, הוא צריך להתבייש". אמו של הנער שנפגע הביעה תקוותה לתלונות נוספות. "לא בא לי שהוא ישתחרר. אני רוצה שהוא יקבל את העונש שמגיע לו. אסור לסמוך כנראה על אנשים, כמו שאנחנו סמכנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully