וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש הממשלה בהפגנה נגד הקואליציה העתידית: "נתניהו חלש - קיצוניים הכניעו אותו ללא תנאי"

עודכן לאחרונה: 9.12.2022 / 11:33

יאיר לפיד הצטרף למחאת פעילי יש עתיד בגשר קק"ל בתל אביב. "אנחנו לא פה כדי לשלם מסים לשלטון שלא שולח את הילדים שלו לצבא", אמר. "זו הממשלה הקיצונית והמטורפת בתולדות המדינה - אנחנו נלחמים על הדמוקרטיה ועל העתיד של הילדים שלנו ולעולם לא נוותר"

בווידאו: ראש הממשלה לפיד מפגין נגד הקואליציה העתידית/צילום: ניב אהרונסון

ראש הממשלה יאיר לפיד הגיע היום (שישי) למחאה נגד הממשלה המיועדת בגשר קק"ל בתל אביב. הוא הצטרף לעשרות פעילי יש עתיד ונוספים במקום - שנחסם לתנועה. "אנחנו לא פה כדי לשלם מסים לשלטון שלא שולח את הילדים שלו לצבא", אמר. "אבי מעוז ששונא להטבים ונשים לא יחנך את הילדות שלנו ואיתמר בן גביר עבריין אלים לא ישלח את הילדים שלנו לקרב. זו הממשלה הקיצונית והמטורפת בתולדות המדינה".

עוד תקף לפיד את ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו. "נתניהו חלש - שותפים צעירים וקיצוניים ממנו הכניעו אותו ללא תנאי", אמר. "אנחנו נלחמים על הדמוקרטיה ועל העתיד של הילדים שלנו ולעולם לא נוותר".

הפגת הדגלים השחורים בגשר קק"ל בתל אביב. 9 בדצמבר 2022. ניב אהרונסון
הפגת הדגלים השחורים בגשר קק"ל בתל אביב, היום/ניב אהרונסון

חברי כנסת ושרים מיש עתיד מחו הבוקר בשישה מוקדים. שרת הכלכלה והתעשייה אורנה ברביבאי וח"כ נאור שירי הגיעו להפגין בגשר קק"ל בתל אביב, שר המודיעין אלעזר שטרן וח"כ ולדימיר בליאק הגיעו לגשר סבידור מרכז, ח"כ מיכל שיר תהיה בגשר הדואר בהרצליה שר התיירות יואל רזבוזוב וח"כ סימון דוידסון בצומת פולג, ח"כ רם בן ברק בגשר יפה נוף במעלות תרשיחא וחברי הכנסת יוראי להב הרצנו וטניה מזרסקי בגשר הכניסה לכרמיאל.

עוד בוואלה!

לא היה מי שיגיד "לא": המו"מ הקואליציוני חשף את נתניהו בחולשתו

לכתבה המלאה
ראש הממשלה יאיר לפיד בהפגנת הדגלים השחורים בגשר קק"ל. 9 בדצמבר 2022. אורי סלע
לפיד בהפגנה בגשר קק"ל, היום/אורי סלע

ההפגנות נגד הממשלה המיועדת צפויות להתקיים גם מחר ברחבי הארץ. "ביבי חלש, השותפים סוחטים אותו, והתוצאה היא שכל מה שיקר לנו נהרס לנגד עינינו - אין לנו שום כוונה לשתוק", כתבו מפלגות יש עתיד והעבודה בהודעה שהפיצו. "אנחנו לא הפרייארים שלהם, אנחנו לא פה רק בשביל לשלם להם מיסים ולשלוח את הילדים שלנו לצבא. אנחנו נמחה, אנחנו נצעק, אנחנו נלחם על המדינה שלנו".

"אז השבוע אנחנו יוצאים לגשרים כדי להגיד להם - אל תחשבו לרגע שנשתוק. אל תחשבו שהתעייפנו, או נכנענו. יש לנו את הכוח להשפיע, יש לנו את הכוח לשנות, אנחנו פה", הוסיפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully