וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשון הר-צבי בן ה-78 הוא הגבר שנפטר בעקבות תקלה במכשיר הרנטגן בבילינסון

עודכן לאחרונה: 8.12.2022 / 18:04

הר-צבי, תושב הוד השרון, הלך לעולמו במהלך צנתור, ולמרות ניסיונות החייאה של הצוות הרפואי. מקור השיבוש היה במערכת הרנטגן המאפשרת את שיקוף כלי הדם, שהפסיקה לעבוד באמצע ההליך. טרם התברר מה גרם לקריסה. בתו: "רוצים תחקיר מקיף כדי להגיע לאמת"

נחשון הר צבי. באדיבות המשפחה, אתר רשמי
כ-4,000 צנתורים נעשים מדי שנה. נחשון הר צבי ובת זוגו/אתר רשמי, באדיבות המשפחה

נחשון הר-צבי בן ה-78, מהוד השרון, הוא הגבר שנפטר אתמול (רביעי), בעקבות תקלה במכשיר הרנטגן בבית החולים בילינסון שבפתח תקווה. הר-צבי הלך לעולמו בשל שיבוש בפעולת הצנתור, ועל אף ניסיונות ההחייאה שעשו בו הרופאים לאחר שהבחינו בתקלה. סיוון הר-צבי, בתו של נחשון, אמרה: "אנחנו המומים ולא תופסים באמת, לא מעכלים שהוא לא פה. אנחנו אחרי יממה מאוד קשה, אנחנו רוצים תחקיר מקיף ולהגיע לאמת, להבין מה קרה".

נחשון הר צבי. באדיבות המשפחה, באדיבות המשפחה
"רוצים תחקיר מקיף". נחשון הר-צבי/באדיבות המשפחה, באדיבות המשפחה

מקור השיבוש היה במערכת הרנטגן המאפשרת את שיקוף כלי הדם למצנתרים, שהפסיקה לעבוד באמצע ההליך. ככל הנראה לא מדובר בתקלה בחשמל, אך טרם התברר מה גרם לקריסה. במכשיר, לו נעשתה לפני שבוע בדיקת תחזוקה, נעשים כ-4,000 צינתורים מדי שנה. מדובר במקרה ראשון מעין זה שאירע בבית החולים.

עוד נמסר מבית החולים כי הצוות הרפואי עדכן את משפחתו של המטופל ומלווה אותה. "הצוות הרפואי עצמו נסער והמום מהאירוע הקשה והנדיר, ומנסה לעכל ולהתאושש ממנו", נמסר. נוכח נסיבות המקרה הקשה, בתיאום עם משרד הבריאות, הוחלט על הקמת ועדת בדיקה, ובמקביל נציגי יצרנית המכשיר בישראל בודקים אותו. במקביל, הנחה משרד הבריאות את בית החולים לעצור את הצנתורים רק לכמה שעות בודדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully