וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד ברצח בני שלמה ששוחרר ממעצר זעם על נהג בכביש - ודקר אותו

עודכן לאחרונה: 6.12.2022 / 16:53

מועאד מילאד בן ה-18 נעצר שוב בעקבות דיווח על מקרה אלימות בכביש ברחובות, במהלכו נדקר נהג רכב על ידי שני חשודים. בתיעוד מהאירוע נראים שני אנשים מתקרבים במהירות לרכב, פותחים את דלת הנהג ומתעמתים איתו. בימים הקרובים יוגש נגדו כתב אישום

מתנפל על נהג באמצע הצומת - ודוקר: הצהרת תובע נגד תושב לוד/דוברות משטרה

חשוד ברצח בני שלמה, ששוחרר לאחרונה, נעצר שנית בעקבות ויכוח בינו לבין נהג בצומת בילו ברחובות, אותו לפי החשד דקר יחד עם אדם נוסף. בתיעוד מהאירוע נראים שני אנשים מתקרבים במהירות לרכב, פותחים את דלת הנהג, ומתעמתים איתו. החשוד הוא מועאד מילאד, תושב רמלה בן 18.

שוטרי תחנת רחובות פתחו בחקירה לפני כשבוע עם קבלת דיווח למוקד על אירוע אלימות בו נדקר נהג על ידי שני חשודים בזמן שנסע ברכבו במרכז קניות בבילו. בהתאם לדמויות החשודות במעורבות התיק הועבר לטיפול היחידה המרכזית של מחוז מרכז, ובתום פעולות חקירה, הצליחו חוקרי היחידה לזהות ולעצור לחקירה את אחד מהחשודים, מילאד.

בהתאם לממצאי החקירה, בסיום חקירתו נכלא החשוד ומעצרו הוארך מעת לעת בבבית המשפט, והיום הוגשה נגדו הצהרת תובע. בימים הקרובים יוגש נגדו כתב אישום.

ראש ארגון הפשע בני שלמה חוסל בתחנת דלק באזור; אדם נוסף נפצע קשה 03.10.22. שלומי גבאי
זירת החיסול בני שלמה באזור, לפני חודשיים/שלומי גבאי

לפני כחודש הורה בית המשפט לשחרר למעצר בית את את שני החשודים האחרונים בפרשת רצח ראש ארגון הפשע בני שלמה, זאת ברקע הקשיים בחקירת הפרשה. לפני כן שוחררו כל יתר החשודים בפרשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully