וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי כחודש וחצי: בית המשפט הורה לשחרר את החשודים ברצח בני שלמה

עודכן לאחרונה: 14.11.2022 / 14:30

שני החשודים האחרונים שנותרו במעצר צפויים להשתחרר למעצר בית. המשטרה ביקשה לעכב את שחרורם כדי לערער. עורכי דינם: "אין לנו ספק שהחשודים לא מעורבים ברצח, ההחלטה עושה צדק"

מוחמד סלאח, חשוד ברצח ראש ארגון הפשע בני שלמה. 7 באוקטובר 2022/ללא

בית המשפט הורה היום (שני) לשחרר למעצר בית את החשוד המרכזי ברצח ראש ארגון הפשע בני שלמה ברקע הקשיים בחקירת הפרשה. עמו צפוי להשתחרר גם חשוד נוסף, יתר החשודים בפרשה כבר שוחררו. עם זאת, המשטרה ביקשה לעכב את שחרור השניים כדי שתוכל לערער על ההחלטה. גורמים במשטרה אומרים שהחשודים בכל מקרה ימשיכו להיחקר.

עורכי דינם של השניים, אורי ברעוז ויוסי מזרחי, מסרו בתגובה להחלטה כי "המשטרה תעשה את עבודתה ולי אין צל ספק שהחשודים אינם מעורבים ברצח של שלמה. החלטת בית המשפט עשתה צדק. אין לי צל של ספק שנגרם נזק כבד לסטודנט לרפואה, שהיה החשוד העיקרי".

בחודש שעבר נעצר מחמד קשוט, תושב רמלה בן 29, בחשד למעורבות ברצח שלמה. קשוט, קרוב משפחתם של החשודים המרכזיים, הודה כי נפגש עם שלמה בתחנת הדלק שבה חוסל. על פי החשד, הוא קבע איתו את הפגישה מראש כדי לחסלו. עורך דינו טען כי "זה שהוא נפגש עם שלמה זה לא דבר חריג. מדובר במשפחה שמונה 4,000 איש, זו משפחה ענקית".

שבוע קודם לכן הותר לפרסום כי מועיאד מילאד, עלא סאלח ומוחמד סלאח הם החשודים ברצח בני שלמה. השלושה מזוהים עם ארגון הפשיעה של משפחת ג'רושי. בני שלמה נורה למוות באוקטובר האחרון בתחנת דלק "דרך השבעה" בסמוך לאזור. המאבטח שלו, בן 40, נורה גם הוא ונפצע באורח קשה. במשך שעות חיפשה המשטרה את החשודים בירי, עד שלבסוף, בשעת ערב, נעצרו ארבעה מבני משפחת ג'רושי, בשנות ה-20 לחייהם. שלושה מהם נעצרו באזור גדרה כשהיו ברכבם, חשוד נוסף אותר בנמל התעופה בן גוריון.

  • עוד באותו נושא:
  • בני שלמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully