וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שנמלט מתחת לאף של השוטרים: נתפס הנאשם בחטיפת עובדת בבנק

עודכן לאחרונה: 6.12.2022 / 20:35

הנאשם משה שובל נעדר זה כשבועיים, לאחר שברח ממעצר אליו הובא כי לא עמד בתנאי הפיקוח עליו מלכתחילה. הוא נעצר בשנה שעברה אחרי ומואשם שחטף אישה, שלח אותה עם חפץ דמוי מטען לסניף בנק בחיפה ודרש שתשדוד עבורו מיליוני שקלים

בווידאו: תיעוד של משה שובל חוטף את עובדת הבנק וסוחט אותה לשדוד את הסניף/מערכת וואלה!

המשטרה תפסה היום (שלישי) את משה שובל, שנאשם בחטיפת עובדת בנק ונמלט בזמן שהיה אמור להיות תחת השגחה של שוטרים. שובל נעצר בשנה שעברה לאחר שנחשד שחטף אישה, שלח אותה עם חפץ דמוי מטען לסניף בנק בחיפה שבו הועסקה ודרש שתשדוד עבורו מיליוני שקלים.

שובל נלכד ברחוב חורי, לא הרחק מהמחסן שלו במגדל הנביאים, לשם חטף את פקידת הבנק, ושם הצמיד לה את מטען הדמה.

לפני תפיסתו, בית המשפט המחוזי בחיפה הורה בצהריים על חילוט הערבות העצמית של שובל, בסך 13,500 שקלים, ואכיפת ההתחייבות בסך 100 אלף שקלים שחתם, וזאת על רקע הפרת התנאים המגבילים בבית האבות בו שהה, והעלמותו לפני כשבועיים, שעה קלה לאחר שהשופט ניצן סילמן הורה על השבתו למעצר מאחורי סורג ובריח.

משה שובל, החשוד בחטיפת הפקידה שניסתה לשדוד סניף בנק בחיפה, בימ"ש השלום חיפה, 9 בספטמבר 2021. יואב איתיאל
משה שובל, בדיון בית המשפט ספטמבר/יואב איתיאל

"העובדה שבחר לא להתייצב היום לדיון, ושבחר לעזוב את רמב"ם על דעת עצמו, בעודו שומע ויודע כי ניתנה החלטת מעצר כנגדו, זאת מעבר להפרות בבית פאלאס עצמו, אומרת דרשני", קבע השופט סילמן בדיון היום. הוא יקיים דיון נוסף בבקשת הפרקליטות לחילוט ערבויות נוספות שנתנו מקורביו, בסך של כ-200 אלף שקלים. הסנגוריה הציבורית באמצעות עו"ד בוריס שרמן ביקשה להשתחרר מייצוגו של שובל, אך השופט לא נעתר.

עוד בוואלה!

ברח להם מתחת לאף: הנאשם בחטיפת עובדת הבנק נשאר ללא השגחת סוהרים בביה"ח - ונעלם

לכתבה המלאה
זירת השוד בסניף בנק בחיפה 2 בספטמבר 2021. מד"א
זירת השוד בסניף בנק בחיפה, ספטמבר 2021/מד"א

שובל נעצר בספטמבר בשנה שעברה, בחשד כי חטף עובדת בנק, כלא אותה, איים עליה וצילם אותה בניגוד לרצונה. אחר כך לפי החשד הצמיד לבטנה חפץ דמוי מטען חבלה, ושלח אותה לסניף בנק מזרחי טפחות ברחוב הנביאים בעיר, בו עבדה, בדרישה שתשדוד עבורו מיליוני שקלים. מנהל הבנק שלא האמין לסיפור, תלש את מטען הדמה מגופה והזעיק שוטרים. הפקידה נעצרה במקום, והשוטרים השתכנעו בסופו של דבר מסיפור העלילה ששטחה בפניהם, שנשמע בתחילה דמיוני. נפתח מצוד אחר שובל שבסופו נלכד באותו ערב בדרכו לתל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully